صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۱۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی فارس:

نقش تربیتی استادان نباید کمتر از نقش علمی آنان در برابر دانشجویان باشد

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس درباره نقش استادان و کارکنان در قبال دانشجویان گفت :«نقش تربیتی استادان نباید کمتر از نقش علمی آنها در برابر دانشجویان باشد و استادان و کارکنان باید با رفتار و عملکرد خود الگویی تاثیرگذار برای دانشجویان باشند.»
کد خبر : 136608

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عبدالحمید فرزانه در کارگاه آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی ویژه استادان و کارمندان دانشگاه که تدریس این دوره را به عهده داشت، با تشریح مسائل و تحولات منطقه و جهان، اظهار کرد:‌ «استادان باید نقش هدایت‌گری را برای تصمیم‌گیری مناسب دانشجویان و برطرف کردن شبهات دانشجویان درباره مسائل مختلف ایفا کنند.»


رئیس دبیرخانه هیات امنای استان فارس دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه طرح پژوهشی ارزیابی میزان تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی دفاتر فرهنگی اسلامی این دانشگاه به تحلیل و بررسی فعالیت‌های دفاتر فرهنگ اسلامی پرداخت و نکاتی را برای بهبود این فعالیت‌ها بیان کرد.


وی مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی، معرفی وبلاگ و سایت و نرم‌افزار‌های مرتبط با قرآن و عترت، برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع، مشارکت دادن دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی، برگزاری گردهمایی‌ها و همایش‌های فرهنگی علمی در دانشگاه، آموزش مهارت‌های موفقیت بر مبنای آموزه‌های دینی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، معرفی نخبگان فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی به صورت گسترده، برگزاری دوره‌‌های آموزشی سعدی‌شناسی و حافظ‌شناسی را از فعالیت‌های دفاتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس دانست.


فراهم کردن زمینه انتخاب آزادانه، مخاطب‌شناسی و هماهنگی با مخاطب، همراهی علم و تقوا، شناخت مخاطبان و نیاز آنها، اقدامات فعال و پیشگیرانه، برنامه‌ریزی هدفمند و بسته، اخلاص و قصد قربت در عمل، صداقت و یگانگی گفتار و کردار و درک اهمیت کار در دانشگاه‌ها را مواردی از کلام مقام معظم رهبری در راستای بهبود برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر