صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش‌ها به خبر احمدی‌نژاد در اینستاگرام؛ یک کاسه تخمه خریدم تا تو خبرت را بدی!

دیروز (۱۲ بهمن)، سایت شخصی محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوری پیشین ایران، راه اندازی شد. از مدتی قبل در اینستاگرام شخصی احمدی‌نژاد نوشته شده بود: «۱۲ بهمن، خبری در راه است.» این عبارت شایعات بسیاری درباره بازگشت دوباره احمدی‌نژاد به عرصه سیاسی ایران را به همراه داشت.
کد خبر : 1363

به گزارش آنا، سایت میدان 72-از سایت‌های حامی احمدی‌نژاد-، در گزارشی در این باره نوشته است:


«این سایت که به عنوان سایت شخصی و پایگاه اطلاع رسانی شخص دکتر احمدی نژاد اعلام فعالیت کرده است در روز افتتاح خود با حملات سایبری گسترده و گروهی مواجه شد. بنابر اظهارات دست اندرکاران این سایت، این حملات از داخل و خارج از کشور برای نفوذ و آسیب زدن به سایت تا روزهای آینده ادامه خواهد داشت اما به دلیل سطح بالای امنیتی این سایت و پیش بینی این مساله جای هیچ نگرانی نخواهد بود.


اما روزنامه اسراییلی هاآرتص در گزارشی به افتتاح سایت شخصی دکتر احمدی نژاد پرداخت. این روزنامه در گزارش خود پیام افتتاح سایت شخصی دکتر احمدی نژاد را علامت برگشت وی پس از حذف موثرش در سال ۲۰۱۳ دانسته و تاکید کرد:” رییس جمهور سابق ایران برای انتخابات مجلس آینده وب سایتی را راه اندازی کرده و امکان دارد که او در انتخابات مجلس دیده شود”»


این اخبار واکنش‌های متعدد و متفاوتی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است که نمونه‌هایی از آن را که در گوگل پلاس منتشر شده است را در ادامه می‌خوانید:


سیدمحسن میربهرسی؛ کارشناس رسانه‌های دیجیتال و معاون سابق امور اجتماعی پلیس فتا :


صهیونیستها خوشحال از امکان غیر قابل ممکن بازگشت ویران کننده کشور میگویند، هیچ بمبی مانند محمود کشور رو نمیتونست ویران کنه، اونا میدونن هیچ اسلحه ای مانند احمدی وجود نداره که میان اصولگرایان تفرقه ایجاد کنه، اونا منتظرن که احمدی شاید بیاید و آنچه ویران نشده ویران کند پس با تبلیغ معکوس سعی در مطرح کردن مرده ای دارند که ملتی منتظر محاکمه او هستند و هر لحظه نفرینش میکنند از آنچه بر مملکت روا داشته


مجید: هاهاها خوبه فقط یه سایت راه انداخته اینقدر به جنبش افتادن :)


محسن : آب زنید راه را هین که نگار میرسد!!! این همه خبر، خبر کردید همین بود؟؟!!!! من گفتم شاید دوباره پرونده ای، اسامی ای، چیزی از ته جیب ت پیدا کردی!!!! تو پلاس که صفحه داشتی که،،، من بگو از صبح تا حالا یک کاسه تخمه خریدم نشستم پای پلاس تا تو خبرت رو بدی!!!!



بهنام: دکتر دوست دارم ...
ای کاش دوره دوم ریاست جمهوری 2 ساله بود تا در اوج از مردم خداحافظی می کردی ...
زمان شما هر روز یک خبر خوش می شنیدیم کجایی که غیرت و غرور ملی شسته شد و رفت


جاوید: همچین نوشته خبری در راه است که ملت یاد بگم بگم هاش نیافتند هشت سال گفت بگم ونگفت حالا اگه خبر خیلی مهمی هم در کار باشه دکتر اهل گفتنش نیست خیالتون راحت باشه فوقش یه سایت تو اینترنت راه میاندازه و دوباره بگم بگم رو شروع میکنه و ملت رو سر کار میذاره!




انتهای پیام/

ارسال نظر