صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

قائم مقام استقلال خوزستان: بازیکنان تیم هر چه بگویند حق دارند/ خودم هم از وضع موجود خسته شدم

علی پورکیانی گفت: مدیران گروه ملی و بانک ملی متولی این تیم هستند و واقعا در حق استقلال خوزستان کوتاهی می کنند.
کد خبر : 136089

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بر طرف نشدن مشکلات مالی استقلال خوزستان و برطرف نشدن مشکلات این تیم گفت: «مشکلات مالی از اول فصل گریبانگیر تیم ما بود و هنوز هم برطرف نشد. ما دو هفته پیش با استاندار برای حل این مشکلات جلسه گذاشتیم، استاندار هم قول داد که گره از کار استقلال باز کند اما تاکنون هیچ کارگشایی در این مورد نشد.»


وی ادامه داد: «استاندار که از خودش پول ندارد به ما بدهد اما تمام تلاشش را می‌کند تا مشکل شرکت ملی حل شود. آقای نعمتی مدیرعامل شرکت ملی هم رایزنی‌های زیادی انجام داد اما من نمی‌دانم چه زمانی باید این مشکلات حل شود. بانک ملی به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال خوزستان کم‌کاری می‌کند و اگر اسپانسر ما بتواند به تعهداتش عمل کند مشکلات ما حل می شود.»


قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص تهدید بازیکنان اصلی این تیم به ترک استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل بیان کرد: «بازیکنان اصلی استقلال خوزستان تاکنون حدود 10 تا 15 درصد از پول‌های خودشان را گرفتند در حالی که باید بیش از این مبلغ می گرفتند اما جوانان تیم هنوز پولی دریافت نکرده‌اند، کادر فنی تیم هم تاکنون هیچ پولی از ما نگرفتند. اگر بازیکنی تهدید کند حق دارد چون واقعا حق خودشان را نگرفتند.»


پورکیانی در ادامه عنوان کرد: «من قائم مقام باشگاه هستم و در راستای شرح وظایفم تمام تلاشم را کردم تا مشکلات مالی تیم حل شود اما من هم خسته شدم و شاید اگر اوضاع بر همین منوال باشد من هم از سمت خودم استعفا می دهم. مدیران گروه ملی و بانک ملی متولی این تیم هستند و واقعا در حق استقلال خوزستان کوتاهی می کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر