صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران:

آیین‌نامه سهمیه جانبازان قطع نخاع برای تحصیلات تکمیلی تدوین شد

مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران گفت: آیین‌نامه اجرایی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص اختصاص سهمیه جانبازان قطع نخاعی جهت پذیرش بدون آزمون در مقاطع تحصیلات تکمیلی در جلسه شورای ایثارگران تدوین شد.
کد خبر : 1360

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ سید محمد‌هادی موسوی با اشاره به برگزاری جلسه شورای ایثارگران با حضور وزیر بهداشت گفت: در این جلسه دکتر هاشمی رهنمودهایی در جهت حل مشکلات ایثارگران بیان کرد.


مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران، تصویب برگزاری مراسم گرامیداشت روز شهید را یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه شورای ایثارگران عنوان کرد و افزود: تدوین آیین‌نامه اجرایی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص اختصاص سهمیه جانبازان قطع نخاعی جهت پذیرش بدون آزمون در مقاطع تحصیلات تکمیلی از دیگر مباحث این جلسه بود.


وی ادامه داد: با دستور وزیر بهداشت مقرر شد تا اعتبارات لازم در حوزه ایثارگران به منظور حل مشکلات و موانع موجود در این حوزه، تامین شود.


در جلسه شورای ایثارگران که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، سید محمد هادی ایازی قائم مقام وزیر در امور مشارکت‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد و خیران حوزه سلامت، سید صدرالسادات معاون توسعه وزارت بهداشت و اعضای شورای ایثارگران حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر