صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر:

امدادرسانی به بیش از 23 هزار زائر اربعین

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از امداد رسانی به 23 هزار و 719 زائر اربعین خبر داد و گفت: به 11 هزار و 293 نفر خدمات سرپایی ارائه شده است.
کد خبر : 135626

مرتضی سلیمی، سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با توجه به خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی، ادامه داد: از ١٧ الی ٢٩ آبان 23 هزار و 719 نفر به مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی سازمان هلال احمر مراجعه کرده‌اند.


وی با بیان اینکه در این مدت به 12 هزار و 329 زائر نیز خدمات امدادی مانند اسکان، کنترل قند خون و فشار خون ارائه شده است، افزود: به 11 هزار و 293 نفر خدمات سرپایی ارائه شده و 138 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.


سلیمی در ادامه با توجه به عملیات ترافیکی در طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی، یادآور شد: از 17 آبان تاکنون 38 ماموریت عملیاتی انجام شده که 21 عملیات در ایلام، 10 عملیات در خوزستات، 3 عملیات در لرستان، 2 عملیات در فارس و 2 عملیات نیز در کرمانشاه انجام شده است.


وی افزود: در مجموع 364 حادثه دیدند و 165 نفر مصدوم شدند که 49 نفر از آنها توسط هلال احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر