صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

کوتاه از واحدهای آذرشهر، هشتگرد، تبریز، تهران‌غرب و کلیبر

سمینار یکروزه آشنایی با فناوری نانو به همت اداره کل پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر برگزار شد.
کد خبر : 135600

محمدرضا ملک پور رییس اداره پژوهش و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر گفت: به مناسبت میزبانی استان آذربایجان شرقی در هشتمین هفته استانی فنآوری نانو، با همکاری ستاد ویژه نانو، سمینار دانشجویی آشنایی با فنآوری نانو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر برگزار شد.


استادیار تمام وقت واحد آذرشهر بیان کرد: در این سمینار، دکتر عابدینی، مدرس ستاد توسعه نانو در خصوص اصول پایه و نحوه تولید ترکیبات نانویی و کاربردهای آن در حوزه های مختلف مطالبی ارائه کرد.




برگزاری مسابقات طناب کشی دانشجویان ( برادران ) دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد


حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با همکاری هیات ورزش های همگانی شهرستان ساوجبلاغ در راستای ایجاد شور و نشاط و گسترش ورزش های همگانی یک دوره مسابقات طناب کشی ویژه دانشجویان ( برادران ) برگزار کرد.


در این دوره از مسابقات 7 تیم در قالب تیم های 6 نفره شرکت کرده که تیم 6 نفره متشکل از آقایان مهدی کوه فلاح، مهران خرمجاه، رضا پروینیان، مجید هاشمی، حسن شکر بیگی و سعید کیاروستا پس از شکست کلیه رقیبان مقام اول مسابقات را کسب کنند.


کسب مقام سوم مسابقات تنیس روی میز دانشجویان خواهر واحد تبریز



تیم تنیس روی میز دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مقام سوم مسابقات تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی را به خود اختصاص داد.


به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، مسابقات تنیس روی میز دانشجویان خواهر استان آذربایجان شرقی با شرکت 5 تیم به میزبانی بناب برگزار شد.


در این دوره از مسابقات تیم واحد بناب اول و تیم های واحدهای اهر و تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.


مهسا رنجور، خدیجه ایمانی و دلنیا بازارگان اعضای تیم واحد تبریز بودند. مربیگری و سرپرستی تیم برعهده رقیه جلوسیان بود.


برگزاری سخنرانی علمی و کارگاه آموزشی از سوی اعضای هیات علمی گروه برق واحد تهران غرب‎


سخنرانی علمی با عنوان سیستم های هوشمند و بهره وری انرژی در ساختمان های نوین باهدف آشنایی شرکت کنندگان با سیستم های هوشمند ساختمان و استفاده از بهره وری انرژی در ساختمان و مکان های عمومی با هماهنگی حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد تهران غرب، از سوی علیرضا سیادتان فوق دکتری مهندسی برق، از دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه ویسکانسین شهر مدیسان از آمریکا و عضو عیات علمی گروه برق واحد تهران غرب در سالن شورای دانشکده فنی و مهندسی با حضور جمعی از استادان و دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد گروه برق برگزار شد.


در این جلسه سعی شد شرکت کنندگان با تاریخچه bms و مزایای آن، معرفی سیستم BACS ، قطعات و سیستم های هوشمند ساختمان بصورت تئوری و عملی و طراحی یک نمونه ساختمان هوشمند با مصرف انرژی صفر آشنا شوند.


کارگاه آموزشی با عنوان جستارهایی در استفاده ایمن از انرژی الکتریکی هم با هدف ارتقای سطح ایمنی فردی و گروهی استادان و دانشجویان در مواجهه با خطرات برق با هماهنگی حوزه معاونت پژوهش و فناوری از سوی رضا شریفی استادیار گروه برق در سالن شورای دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران غرب با حضور جمعی از استادان و دانشجویان گروه برق برگزار شد.


در این کارگاه آموزشی که با پرسش و پاسخ همراه بود سعی شد شرکت کنندگان با خطرات الکتریسیته و اثر برق روی بدن انسان ، عوارض زیانبار میدان های الکترومغناطیس ، استراتژی های کاهش خطر برق گرفتگی وانواع سیستمهای زمین آشنا شوند.


برگزاری محفل انس با قرآن کریم در واحد کلیبر


محفل انس با قران با حضور قاری برجسته کشوری دکتر یحیی راثی و سریعترین حافظ کل قرآن (در مدت 4ماه) فاطمه مولایی با شرکت جمعی از اساتید و دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کلیبر و نیز با حضور دو تن از روحانیون شهرستان در نمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار شد.


راثی در این مراسم علاوه بر قرائت های مختلف با سبک های متفاوت و اجرای برنامه های جذاب و شورانگیز قرآنی با دعوت از دانشجویان به حفظ قرآن کریم آنان را به راه کارهای حفظ قرآن و نیز منافع مادی و معنوی آن آشنا کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر