صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵

جنایت جدید عربستان: 51 کشته و زخمی در روز آغاز آتش بس در یمن

در حالی که ساعات اولیه برقراری آتش‌بس در یمن می‌گذشت، ائتلاف عربی با حمله جنگنده‌های سعودی به برخی مناطق یمن چندین کشته و مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر : 135419

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از وب‌سایت شبکه المیادین گرچه از ساعات اولیه بامداد پنج‌شنبه، آتش‌بس در یمن برقرار شد ولی درگیری‌ها در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد. در حمله جنگنده‌های نیروهای عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهوری (در تبعید) یمن به بازار ساوتیل در منطقه صاله 24 نفر کشته و 27 نفر دیگر مجروح شدند.


جنگنده‌های سعودی نیز در چارچوب ائتلاف عربی به این بازار در شمال شرقی شهر تعز حملاتی انجام داده‌اند. همچنین جنگنده‌های ائتلاف عربی دو حمله هوایی به منطقه حود در بخش الصِّلْوْ در حومه جنوبی استان تعز ترتیب دادند.


حملات ائتلاف عربی بامداد امروز جمعه افزایش یافت و آن‌ها به منطقه باقم در غرب صعده واقع در شمال یمن حمله کردند. همچنین جنگنده‌های سعودی حمله‌ای هوایی به منطقه عقبه در بخش خب و الشعف واقع در شمال استان جوف واقع در شرق یمن ترتیب دادند.


در استان بیضاء، حملات نیروهای منصور هادی برای غلبه بر ارتش و کمیته‌های مردمی که در منطقه ذی‌ناعم واقع در این استان مرکزی یمن پیشروی کرده بودند، به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ده‌ها نفر منجر شد.


طبق گزارش منابع نظامی، در مرزهای میان یمن و عربستان و به‌ویژه در منطقه بیابانی میدی در استان حجه، ارتش و کمیته‌های مردمی با موشک‌های کاتیوشا مراکز تجمع و مواضع نیروهای منصور هادی را هدف قرار دادند.



انتهای پیام/

ارسال نظر