صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۷ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

درمانگاه پلی کلینیک تخصصی شهید فهمیده کرج افتتاح شد

پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهید فهمیده امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فلکه دوم فردیس کرج افتتاح شد.
کد خبر : 135084

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همزمان با سفر حسن روحانی، رئیس جمهوری به استان البرز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در استان البرز حضور یافت.


در سفر یک روزه علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان البرز، پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهید فهمیده کرج با حضور وی در فلکه دوم فردیس کرج افتتاح شد.


این پلی کلینیک تخصصی دارای کلینیک‌های داخلی و قلب،جراحی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی، زنان، کودکان و مامایی و همچنین آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل سر پایی و بخش‌های تخصصی دیگر است.


کلنگ احداث این پلی کلینیک با حضور سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه فردیس در سال 1393 زده شد و پیگیری مستمر مدیر درمان استان و مساعدت مسئولان شهرستان فردیس و توجه ویژه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در طی دو سال به بهره‌برداری رسید.
این پلی کلینیک در زمینی به مساحت 1150 متر مربع و با زیر بنایی به میزان 3700 متر مربع و در 5 طبقه احداث شده است که هزینه‌های عمرانی آن در حدود 100 میلیارد برآورد شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر