صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
در دیدار با هیات رئیسه واحد سمنان

فرماندار سمنان: برای بین‌المللی شدن دانشگاه آزاد سمنان باید برنامه‌ریزی عملیاتی شود

فرماندار سمنان تصریح کرد: بارها تاکید کردیم که دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ظرفیت بین‌المللی شدن را دارد و برای ورود به این عرصه باید برنامه‌ریزی عملیاتی شود.
کد خبر : 13497

به گزارش خبرنگار آنا از سمنان، حسن سعدالدین در دیدار با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با تاکید چندباره بر ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برای ورود به عرصه بین‌المللی گفت: امیدواریم تا در آینده نزدیک شاهد دانشجوی بین‌المللی در این واحد دانشگاهی باشیم و برای این منظور آماده همه گونه همکاری و مساعدت در بخش های مختلف مدیریت شهری هستیم.


سعدالدین افزود: ظرفیت آموزش عالی به عنوان رکن اصلی توسعه استان مورد توجه ویژه قرار دارد و دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با توجه به پتانسیل و امکانات موجود باید نقش خود را در این مورد پررنگ ایفا کند.


فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: امسال سال خدمتگزاری دولت به ملت همیشه در صحنه و فداکار اسلامی است و باید این خدمتگزاری را با کار شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر در سایه همدلی و همزبانی با مردمی که همراهی خود را با دولت در تمامی عرصه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بارها و بارها به نمایش گذاشته‌اند، به اثبات برسانیم.









سعدالدین: ظرفیت آموزش عالی به عنوان رکن اصلی توسعه استان مورد توجه ویژه قرار دارد و دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با توجه به پتانسیل و امکانات موجود باید نقش خود را در این مورد پررنگ ایفا کند



وی افزود: سه رکن گردشگری، صنعت و آموزش عالی به عنوان ارکان اصلی توسعه در سند چشم‌انداز استان تعریف شده است که در این بین آموزش عالی با توجه به گسترش و توسعه موفق جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است که باید محور اصلی تلاش برای توسعه استان در این حوزه تعریف شود و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این بین نقشی تاثیرگذار بر عهده دارد.


سعدالدین گفت: برای توسعه هر چه سریعتر و بیشتر باید از تمامی ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را برد بنابر‌این هم‌افزایی امکانات و توانمندی‌ مراکز آموزش عالی در سطح شهرستان یکی از نیاز های مهم برای دستیابی به توسعه سریع در این بخش محسوب می‌شود.


وی خواستار ورود پررنگ‌تر دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در عرصه برنامه‌ریزی و توسعه استان شد و افزود: حل مشکلاتی‌نظیر کم‌آبی استفاده از انرژی های تجدید پذیر و طبیعی و ارائه راهکار برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری موجود در شهرستان برخی از موضوعاتی است که با کار کارشناسی و طرح‌های علمی و اجرایی می‌توان با مشارکت دانشگاه در سمنان اجرا کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان نیز در این دیدار با اعلام آمادگی دانشگاه برای ورود در عرصه هایی نظیر استفاده بهینه از انرژی های تجدیدپذیر گفت: امروز ظرفیت علمی و امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به حدی است که می‌تواند برای حل این مشکلات وارد عرصه شود تا نقش پررنگ تری را در توسعه سمنان ایفا کند.


دکتر شاهرخ رنجبر بهادری افزود: دانشگاه ها بهترین مکان برای استفاده از ظرفیت علمی کشور محسوب می‌شود و از تخصص موجود در دانشگاه ها باید به عنوان حلقه واسط بین ملت و دولت نهایت بهره را برد تا بنوانیم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی باشیم.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با توجه به راه‌اندازی کمیته خیرین در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دانشگاه زمینه حضور و سرمایه‌گذاری معنوی خیرین را در دانشگاه فراهم آوردیم و امروز بستر مناسبی برای حضور خیران در این عرصه مهیاست.


رنجبر بهادری افزود: دانشگاه با تنوع فعالیت می‌تواند به خوبی پاسخگویی هر گونه سلیقه خیرین برای ورود به عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی ، عمرانی و پژوهشی باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر