صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵

رقابت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اوز در مسابقه حروف‌چینی با گوشی تلفن‌همراه

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در اولین دوره حروف‌چینی با گوشی تلفن‌همراه که به نظر می‌رسد برای نخستین بار در سطح دانشگاهی صورت گرفته است، شرکت کردند.
کد خبر : 134694

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اوز در ادامه برنامه های رقابتی در بین دانشجویان اقدام به برگزاری رقابت حروف‌چینی با گوشی تلفن‌همراه کرد.


استاد دانشگاه مرکز اوز برگزاری رقابت حروف‌چینی با گوشی تلفن‌همراه را از برنامه‌های نادری برشمرد که در دانشگاه آزاد اوز انجام شد.


مهندس احسان امیری خاطرنشان کرد: مسابقه «هوش برتر» نیز ساعت 16 روز شنبه 29 آبان برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به امور دانشجویی مراجعه کنند. ترتیب چنین مسابقاتی در راستای شناسایی و شکوفایی ضریب هوشی شرکت کنندگان نیز موثر است.


رقابت حروف‌چینی با گوشی تلفن‌همراه با حضور 40 نفر از دانشجویان در تالار حکیم فردوسی (خیریه عبدالقادر فقیهی) انجام شد. شاخص سنجش برای این آزمون، سرعت و داشتن حداقل غلط املایی بود. در پایان رقابت، کار بررسی آغاز و به ترتیب لیلا تقوی دانشجوی رشته کامپیوتر با زمان 6 دقیقه و 16 ثانیه، فاطمه ملاحت دانشجوی رشته کامپیوتر با زمان 6 دقیقه و 24 ثانیه، محمدحسین نوروزی دانشجوی رشته نقشه کشی با زمان 6 دقیقه و 39 ثانیه، میلاد انصاری دانشجوی رشته حسابداری با زمان 6 دقیقه و 43 ثانیه، سیده فاطمه علوی دانشجوی رشته حسابداری با زمان 6 دقیقه و 47 ثانیه و پردیس مبصر دانشجوی رشته گرافیک با زمان 6 دقیقه و 51 ثانیه حایز رتبه یک تا 6 شدند. در پایان رقابت ها به حایزین رتبه های یکم تا ششم فلش 32، 16 و 8 گیگ اهدا شد.


رئیس دانشگاه آزاد اوز نیز در زمان توزیع جوایز از امیری، استاد دانشگاه که با کارهای ابتکاری خود دانشجویان را با اینگونه برنامه ها آشنا می‌کند و مشارکت می‌دهد تشکر کرد و گفت: «این مرکز آمادگی برگزاری هرگونه همایش و برنامه های علمی-پژوهشی را دارد و برای تحقق آنها از استادان و دانشجویان انتظار دارد با مشارکت خود زمینه برگزاری هر برنامه ای را تسهیل کنند.»


عبدالعزیز خضری با تشکر از بخش فرهنگی-پژوهشی دانشگاه از ترتیب همایش روان شناسی با موضوع مسایل پیش از ازدواج با حضور دکتر عباس کریم نیا در تاریخ 7 آذر و دعوت از کارشناسان برجسته مسایل اقتصادی و جامعه شناسی کشوری در 6 ماه آینده و برگزاری مسابقه پل ماکارونی به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.


پروانه پدرام، شیما رحمان پور مدیران(فرهنگی و دبیرخانه)، مهندس سعید امیری از استادان و اسماعیل احمدی، محمد هاشمی و زینب آگاهی از دانشجویان در برگزاری این مسابقه همکاری زیادی را با انجمن علمی مهندسی کامپیوتر داشتند که از زحمات آنان قدردانی به عمل آمد.



انتهای پیام/

ارسال نظر