صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان اعلام کرد؛

رشد ۴۰ درصدی در برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان گفت: نتایج ارزیابی‌ها نشان داده است که در ۶ ماهه اول سال ۹۵ برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان ۴۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
کد خبر : 134581

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سیدجواد رضوی گفت: یکی از مهمترین وظایف اداره کل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان، برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح ملی و نظارت بر برگزاری جلسات ستاد در سطح استانی و شهرستانی است.


وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده جلسات این ستاد به صورت منظم در حال برگزاری است، افزود: نتایج ارزیابی صورت گرفته نشان داده است که در ۶ ماهه اول سال ۹۵ برگزاری منظم این جلسات ۴۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.


رضوی عنوان کرد: برای برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در هر سه سطح ملی، استانی و شهرستانی قوانین و مقرراتی وجود دارد و روسای این ستاد وظایفی را عهده‌دار هستند لذا ضرورت وجود کتابی شامل تمامی فرایندهای برگزاری جلسات احساس شد.


مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان افزود: سال گذشته پیش نویس کتابی با همین موضوع آماده و در اختیار معاونان جوانان استان‌ها قرار گرفت که با استقبال زیادی روبه‌رو شد این کتاب اکنون نهایی و چاپ شده است که در حال ارسال به استان‌هاست تا در اختیار مسئولان برگزاری جلسات ستاد ساماندهی در سراسر کشور قرار گیرد.


وی یادآور شد: این کتاب شامل تمامی قوانین، مقررات، شاخص‌ها، وظایف و به طور کلی تمامی فرایندهای مربوط به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سراسر کشور است و در غرفه وزارت ورزش و جوانان نمایشگاه مطبوعات نیز ارائه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر