صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵

سخنگوی جبهه پیروان: انتخاب ترامپ تأثیری در روند سیاست‌های ایران ندارد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: انتخاب ترامپ یا هر کسی دیگر تاثیری در روند سیاسی کشور ما ندارد.
کد خبر : 134378

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با فارس درباره انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا و تاثیر آن در سیاست کشورمان و برجام گفت: انتخاب ترامپ یا هر کسی دیگر در سیاست اصلی که لابی قدرت و اتاق فکر آمریکا تنظیم می‌کند، تاثیر نمی‌گذارد.


وی تصریح کرد: هر حزبی در هر کشور برنامه‌های خاص خودش را دارد اما چیزی که مشخص است ضدیت آنها با نظام جمهوری اسلامی ایران است که ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی است اما نظام جمهوری اسلامی ایران سیاست‌های مهم و اصلی خود را دارد که بر اساس ضوابط جمهوری اسلامی تنظیم شده است و تغییرپذیر نیست.


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در رابطه با تأثیر انتخاب ترامپ در برجام گفت: در برجام سیاست‌های مشخص و روشنی حاکم است و انتخاب ترامپ یا هر کسی دیگر تأثیری در تغییر‌ آن‌ها ندارد زیرا برجام در زیر نظر سازمان ملل انجام شده است.


سجادی ادامه داد:‌ شاید ما در برجام و اجرای تعهدات خود زیاده‌روی کردیم و طرف مقابل هیچ یک از تعهدات خود را انجام نداد اما در کل برجام یک معاهده بین‌المللی است که فقط آمریکا طرف آن نیست و با 1+5 این معاهده بسته شده است.


وی در پایان یادآور شد: جای تأمل دارد نسبت به کسانی که آینده سیاسی ایران را در گرو انتخابات آمریکا می‌دانند ولی باید گفت که انتخابات آنها هیچ تأثیری در روند سیاسی کشور ما ندارد و جمهوری اسلامی ایران سیاست‌های تبیین شده خود را دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر