صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
در گفت‌و‌گو با آنا؛

عضو هیات مدیره پرسپولیس: طاهری را برای پست مدیر عاملی معرفی می‌کنیم/ دانشگاه آزاد می‌تواند یک پشتوانه قوی ورزشی در کشور باشد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس با مدیریت طاهری یکی از بهترین سال های فعالیتش را می گذاراند و این موفقیت ها به دلیل حضور او در باشگاه بوده است و ما هم از او همه جوره حمایت می کنیم.
کد خبر : 133868

فرشید‌گلزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره آخرین شرایط باشگاه پرسپولیس گفت: «پرسپولیس یکی از بهترین سال های فعالیتش را می گذراند. این باشگاه از نظر مدیریتی به ثبات قابل قبولی رسیده و روند رو به رشدی پیدا کرده است. خوشبختانه باشگاه از لحاظ مالی هم زیرساخت‌های شفافی دارد و انضباط مالی خوبی در باشگاه برقرار شده که همین موضوع ساز و کارهای مناسبی را برای روند رو به رشد باشگاه فراهم کرده است.»


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تغییراتی که در وزارت ورزش به وجود آمد و تاثیر آن بر روند باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: «خوشبختانه سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با حوزه ورزش آشنایی کامل دارد و از وضعیت باشگاه هم اطلاع دارد. به طور حتم در آینده تصمیماتی خواهد گرفت که به تقویت باشگاه منجر می شود و ما از این بابت نگرانی نداریم.»


گلزاده در رابطه با موضوع مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و تغییر طاهری اظهار کرد: «پرسپولیس در این سال های اخیر روند رو به رشدی به دست آورده که منشا اصلی آن هم طاهری بوده است. البته که تغییر طاهری و هیات مدیره پرسپولیس به یکدیگر مرتبط نیستند اما با توجه به فعالیت های مفیدی که او در پرسپولیس داشته بنابراین مورد حمایت اعضای هیات مدیره هم خواهد بود و امیدوارم با تغییراتی که در امر وزارت به وجود آمده او به عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی شود.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد حضور پرسپولیس در باشگاه های آسیا و برنامه های این تیم هم عنوان کرد: «با پیشنهاد برانکو با اردو دبی موافقت کردیم تا بازیکنان از این فرصت بهترین استفاده را ببرند. خوشبختانه با مدیریت قوی او برنامه‌های تمرینی و تقویتی به خوبی اجرا شد. ما از نظر فنی به برانکو ایمان داریم و هر برنامه ای که برانکو به هیات مدیره پرسپولیس ارائه دهد برای انجام آن اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.»


گلزاده در مورد ملی‌پوشان پرسپولیس نیز گفت: «باشگاه پرسپولیس رویکرد و نگاه ملی دارد و ما افتخار می‌کنیم که بیشترین تعداد ملی پوش متعلق به این باشگاه است.تعطیلات لیگ و نبود ملی پوشان در روند کار ما اختلال ایجاد کرده است اما باتوجه به اینکه نگاه ما ملی است با این موضوع کنار آمدیم بنابراین برنامه های تقویتی خودمان را هم داریم و امیدوارم که امسال قهرمانی نصیب باشگاه پرسپولیس شود.»


وی در پایان به نقش دانشگاه آزاد در تقویت ورزش کشور گفت: «دادگان از افراد شناخته شده ورزش است. به نظرم این دانشگاه در توسعه ورزش نقش مهم و بزرگی داشته است و دانشگاه آزاد می‌تواند یک پشتوانه قوی ورزشی در کشور باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر