صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵

آیا ترامپ همسرش را از آمریکا اخراج می‌کند؟

دونالد ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود بارها از برخورد با مهاجران و اخراج آن‌ها از آمریکا سخن گفته بود، حال باید دید او همسر خود که یک مهاجر است را از واشنگتن اخراج می‌کند؟
کد خبر : 133067

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری الوطن، شبکه اسکای‌نیوز گزارش کرد: «ملانیا، همسر دونالد ترامپ که در رقابت‌های انتخاباتی پیروز شد و توانست رئیس‌جمهوری آمریکا شود، اکنون بانوی نخست کاخ سفید و در کانون توجه جهانیان است. او که خود ظرف چند سال اخیر به آمریکا مهاجرت کرده است، در مدت رقابت‌های انتخاباتی اکراه خود از مهاجران را مخفی نمی کرد.»


ترامپ یک ماه از تبلیغات انتخاباتی خود را به موضوع مهاجران اختصاص داد و در این مدت رویکردش نسبت به مهاجران غیرقانونی تغییر نکرد و به‌طور ضمنی گفت که قصد اتخاذ تدابیری را برای ناقضان قانون مهاجرت دارد.


به گزارش آنا، ترامپ در یکی از کمپین‌های تبلیغاتی خود در شهر دموین، مرکز ایالت آیووا، گفته بود: «من از همان روز نخست اخراج سریع مهاجران غیرقانونی را از کشور آغاز می‌کنم و صدها هزار نفری را که در دولت باراک اوباما آزاد گذاشته شده‌اند، از کشور بیرون خواهم کرد.»


با وجود این، ترامپ درباره جزئیات برنامه خود برای اخراج 11 میلیون مهاجر غیرقانونی از آمریکا (که برخی از آن‌ها بیش از 10 سال در این کشور اقامت داشته‌‌اند) چیزی نگفت.


اسکای‌نیوز گزارش کرد: «این (اظهارات تبلیغاتی) در حالی است که ملانیا در سال 1996 از اسلوونی به آمریکا مهاجرت و گرین کارت (کارت سبز) خود برای اقامت در این کشور را در سال 2001 دریافت کرده بود و در نهایت در سال 2006 تبدیل به یک شهروند با گذرنامه آمریکایی شد.»


ملانیا دو ماه بعد از ورود به آمریکا برای گذران زندگی در یک سوپر مارکت مشغول به کار شد. باوجود این، برخی به او این اتهام را زدند که ملانیا پیش از دریافت مجوز کار از دولت آمریکا مشغول به کار شده بود.»


خبرگزاری آسوشیتدپرس اسنادی را فاش کرده است که نشان می‌دهند ملانیا ترامپ ظرف مدت 7 هفته، اموالی در حدود 20 هزار دلار آمریکا به دست آورد و این در حالی است که مجوز قانونی کار کردن در آمریکا نداشت.


ملانیا همسر سوم رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا است و ترامپ از او یک فرزند به نام بارون ویلیام دارد. او در مدت تبلیغات انتخاباتی ترامپ در کانون توجه رسانه‌ها قرار داشت.




انتهای پیام/

ارسال نظر