صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵

سلیمانی: نزدیکی وزیر ورزش به روحانی به سود ورزش است/ گودرزی در شفاف سازی موفق بود

رئیس فدراسیون اسکوواش گفت: نزدیکی وزیر ورزش به دولت و مخصوصا رئیس‌جمهور می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت ورزش کند
کد خبر : 132972

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکوواش با حضور در غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات، در مورد وضعیت این فدراسیون در سال 95 گفت: «طی سال‌های گذشته سابقه نداشته است که در یک سال بتوانیم 11 رویداد را در تقویم جهانی به اسم ایران ثبت کنیم، این مساله از چند منظر به نفع ما بود؛ بحث اول بحث اقتصاد مقاومتی بود که باعث شد ارز از کشور ما خارج نشود، توسعه فرهنگی کشور هم یکی دیگر از مزیت‌های میزبانی این مسابقات بود. ما رویدادهای اسکوواش را به نام‌های شهدا برگزار کردیم که این مساله می‌تواند از نظر فرهنگی به نفع ما باشد. بحث بعدی توسعه و تعامل فدراسیون اسکوواش با دیگر ارگان‌ها بود، برای مثال ما یک دوره مسابقات را با همکاری نیروی دریایی برگزار کردیم و تعامل خوبی با این ارگان داشتیم.»


وی درمورد انتخاب سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش بیان کرد: «سلطانی‌فر یک مدیر ادراکی است و مدیران عالی‌رتبه باید ادراک مدیریتی داشته باشند و اصلا نیاز نیست ورزشکار باشند. البته ورزشکار بودن مدیر ورزشی هم می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. نگاه سلطانی‌فر به بحث جوانان و ورزش نگاه متوازنی است و نزدیکی وزیر ورزش به دولت و مخصوصا رئیس‌جمهور می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت ورزش کند.»


رئیس فدراسیون اسکوواش در مورد عملکرد محمود گودرزی در وزارت ورزش و جوانان گفت: «جا دارد از زحمات آقای گودرزی قدردانی کنیم. گودرزی هم زحمات زیادی برای ورزش کشید. او در زمان خودش منشا خدمات زیادی شد که مسئولین قبلی نتوانستند به آن ورود پیدا کنند؛ از جمله بحث شفاف‌سازی که از کارهای خوب گودرزی در زمان مدیریتش در وزارت ورزش و جوانان بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر