صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
پورموسوی در گفت‌وگو با آنا:

حمایت نشویم بازیکنان استقلال خوزستان نیم‌فصل جدا می‌شوند/ امیدوارم قول‌های داده شده عملی شود

سرمربی استقلال خوزستان گفت: از بازیکنان تیم خواستم که در صحبت‌های خود با رسانه‌ها هیچ حرفی درباره مشکلات مالی به میان نیاورند تا مسئولان باشگاه بتوانند بدون نگرانی به تیم خود کمک کنند.
کد خبر : 132918

سید اکبر پورموسوی در واکنش به این موضوع که چرا به قولش عمل نکرد و از استقلال خوزستان جدا نشد، به خبرنگار ورزشی آنا،‌ گفت: «من اعلام کرده بودم که اگر مدیران باشگاه گامی برای تیم برندارند و حرکتی که نشان دهنده تلاش‌شان است را نبینم از استقلال خوزستان جدا می‌شوم. فی‌الواقع تصمیم خودم را عملی می‌کردم و از استقلال خوزستان جدا می‌شدم اما وقتی دیدم که تلاش‌های خوبی صورت گرفته به ماندن امیدوار شدم.»


سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه چه تلاشی صورت گرفته که او از تصمیم جدایی‌اش منصرف شده، اظهار داشت: «جلسه‌ای بین قائم‌مقام باشگاه و مدیران فوتبالی و ورزشی استان خوزستان انجام و قرار شده که بدهی‌ها پرداخت شود. بازیکنان هم رسما با مدیرعامل باشگاه صحبت کرده‌اند و قرار شده اگر تا نیم‌فصل طلب خود را به‌طور کامل دریافت نکنند رضایت‌نامه‌شان برای حضور در هر تیمی که دوست دارند، صادر شود. من خواسته بودم که مسئولان ثابت کنند به فکر تیم هستند و تا حدود زیادی این کار انجام شده است.»


وی ادامه داد: «بدهی باشگاه بالغ بر 6 میلیارد است و قرار شده تا آخر هفته یک میلیارد به تیم تزریق شود. البته این پول مشکل خاصی را حل نمی‌کند اما بیانگر آن است که دوستان قصد دارند به تیم کمک کنند و حق‌ و حقوق‌های باقیمانده را بدهند. اگر این روند ادامه پیدا کند و زحمات شبانه‌روزی بازیکنان و اعضای کادرفنی دیده شود ما به آینده امیدوار می‌شویم و همچون گذشته با جان‌ودل برای تیم شهرمان تلاش می‌کنیم. استقلال خوزستان پتانسیل قرار گرفتن در میان تیم‌های بالای جدول را دارد و کافیست برای ما گام‌های حمایتی برداشته شود تا ما هم حداکثر تلاش خود را برای موفقیت تیم برداریم.»


پورموسوی خاطرنشان کرد: «باشگاه استقلال خوزستان می‌تواند در ایران موفق باشد و کافیست حمایت‌های مالی لازم از تیم شود. من از بازیکنان تیم خواستم که در صحبت‌های خود با رسانه‌ها هیچ حرفی درباره مشکلات مالی به میان نیاورند تا مسئولان باشگاه بتوانند بدون نگرانی به تیم خود کمک کنند. ما همه جوره می‌خواهیم به اهداف خوبی که داریم، برسیم. امیدوارم در 5 هفته باقیمانده تا نیم‌فصل بهترین نتایج را بگیریم و در بین 5 تیم بالای جدول حضور داشته باشیم تا ثابت کنیم فقط به موفقیت تیم فکر می‌کنیم. بعد از آن این مسئولان باشگاه هستند که در نیم‌فصل جبران زحمات بچه‌های تیم را خواهند کرد.»


او در پایان گفت: «قبلا هم گفته‌ام که ما اگر حمایت شویم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حریف خوبی برای تمامی رقبان خود هستیم. تا اینجا این موضوع را ثابت کرده‌ایم و به طور حتم اگر حمایت‌ها از تیم ما بیشتر شود باز هم مدعی خواهیم ماند. امیدوارم که تمامی قول‌های داده شده را عملی ببینیم تا فکر جدایی از تیم به سرمان نیفتد. ما به خاطر مردم خوزستان همه کاری می‌کنیم و وقتی ببینیم که مسئولان هم همان تفکر ما را دارند برای ماندن و به نتیجه رسیدن عزممان حزم می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر