صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تصمیم رنو برای افزایش تولید و فرصت جدید برای قطعه سازان

به گفته معاون رنو در آفریقا، هند و خاورمیانه، داخلی سازی در ایران تا انتقال کامل تکنولوژی ادامه خواهد داشت و رنو برای سرمایه گذاری بیشتر در ایران مصمم است.
کد خبر : 131878

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، برنامه رنو افزایش نرخ داخلی سازی در ایران به 80 درصد و همچنین داخلی سازی عمیق (داخلی سازی قطعات منفصله برای قطعه سازان) است. این برنامه شامل حمایت های فنی و مالی از قطعه سازان ایرانی، انتقال دانش فنی، اتصال قطعه سازان ایرانی به زنجیره جهانی رنو-نیسان و توسعه صادرات قطعه ساخت ایران است.


گیربکس JHQ ابتدا در محصول جدید رنو ساندرو استپ وی و سپس سایر محصولات رنو در ایران به کار گرفته خواهد شد.


پیمان کارگر، معاون منطقه ای رنو در آفریقا، خاورمیانه و هند با اشاره به افتتاح خط تولید گیربکس JHQ -به عنوان پیشرفته ترین خط تولید گیربکس ایران- در چرخشگر تبریز گفت: رنو به عنوان شریک استراتژیک صنعت خودروی ایران، متعهد به گسترش داخلی سازی است و برای رسیدن به این هدف، ما از قطعه سازان توانمند ایرانی برای رسیدن به استانداردهای مد نظر رنو حمایت می کنم.


نماینده رنو در ایران از شرکت چرخشگر تبریز به عنوان قطعه سازی با تجربه و با کیفیت در زمینه تولید گیربکس یاد کرد و گفت: راه اندازی خط تولید گیربکس JHQ که پیشرفته ترین خط تولید گیربکس در ایران است حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان رنو و مهندسان ایرانی است. اما این تنها آغاز راه است.


کارگر تاکید کرد: داخلی سازی در ایران تا انتقال کامل تکنولوژی به قطعه سازان ادامه خواهد داشت. زیرساختهای بسیار خوبی در زمینه قطعه سازی در ایران وجود دارد و در آینده نزدیک، قطعه سازان ایرانی در زمینه تامین قطعات قوای محرکه شامل موتور و گیربکس رقابتی خواهند شد.


وی گفت: داخلی سازی در ایران تا انتقال کامل تکنولوژی به قطعه سازان ادامه خواهد داشت. زیرساختهای بسیار خوبی در زمینه قطعه سازی در ایران وجود دارد و در آینده نزدیک، قطعه سازان ایرانی در زمینه تامین قطعات قوای محرکه شامل موتور و گیربکس رقابتی خواهند شد.


مدیرعامل شرکت رنو پارس با اشاره به برنامه های جدید رنو در ایران گفت: مجموع ظرفیت تولید خودروهای رنو در ایران در حال حاضر 200 هزار خودرو در سال است و در قالب همکاری های جدید این میزان به 350 هزار خودرو در سال افزایش خواهد یافت. این یک فرصت است، هم برای رنو و هم برای قطعه سازان ایرانی. قطعه سازان ایرانی توانایی تولید قطعات با کیفیت را دارند و با رسیدن به قیمت تمام شده مناسب و زمان تحویل به موقع می توانند پا به عرصه صادرات بگذراند و وارد زنجیره جهانی رنو نیسان شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر