صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۱۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵

غرفه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه مطبوعات گشایش یافت + تصاویر

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از گشایش غرفه نشریات دانشجویی این دانشگاه در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور خبر داد. 
کد خبر : 131605

دکتر حبیب‌الله اسماعیلی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: در غرفه نشریه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در مصلای امام خمینی(ره) برپا شده، صدها عنوان نشریه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.


وی ادامه داد: این نشریه‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، پژوهشی، ادبی، مذهبی و... ارائه و از تمامی دانشجویان، استادان و همکاران دانشگاهی دعوت شده تا از غرفه مربوط دیدن کنند.


اسماعیلی اضافه کرد: غرفه نشریه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به شماره 2 در نیم‌طبقه شبستان مصلای امام خمینی(ره) از ساعت 9 تا 20 تا جمعه بیست‌ویکم آبان پذیرای میهمانان و علاقه‌مندان خواهد بود.


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تهیه کلیپ ویژه غرفه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، ویژه‌نامه مربوط و فعالیت‌های هنری ازجمله خطاطی و نقاشی ازجمله اقدام‌هایی است که برای غرفه مزبور تدارک دیده شده است.


اسماعیلی اضافه کرد: همچنین در غرفه معاونت دانشجویی و فرهنگی، آثار برتر دانشجویان که شهریور امسال در نخستین جشنواره سراسری نشریه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تبریز انتخاب شده است در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر