صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

پیروزی میلیمتری بارسلونا مقابل ویارئال

هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اسپانیا لالیگا با برتری میلیمتری بارسلونا مقابل ویارئال همراه شد.
کد خبر : 1312

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لالیگا در مصافی خانگی مقابل تیم ویارئال به میدان رفت که در نهایت آبی‌اناری‌های کاتالان توانستند مقابل حریف خود را با نتیجه 3به2 شکست دهند.


شاگردان لوییس انریکه که در هفته‌های گذشته توانسته بودند به راحتی حریفان خود را در کوپا دل ری و لالیگا از پیش رو بردارند در دیدار با ویارئال دچار مشکل شده است و به سختی توانستند این حریف را شکست دهند.


بارسلونال به مانند دیدار‌های گذشته بازی را با برتری محسوس خود آغاز کرد به طوری که بازیکنان این تیم در 29 دقیقه ابتدایی بارها موقعیت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردند که البته هیچ‌کدام از این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد.


دقیقه 30 مسابقه درحالی‌که بازی به سود بارسلونا جریان داشت به یکباره این تیم ویارئال بود که با استفاده از غفلت آبی‌اناری‌ها توانست با ایجاد یک موقعیت دروازه براوو سنگربان اول بارسلونا را باز کند.


بعد این گل بارسلونا بر شدت حملات خود اضافه کرد و در نهایت بازیکنان این تیم در ثانیه‌های پایانی نیمه اول با گلزنی نیمار مزد حملات دامنه‌دار خود را گرفتند و توانستند با تساوی زمین را به مقصد رختکن ترک کنند.


نیمه دوم نیز با بازی هجومی و انتحاری بارسلونا آغاز شد اما اشتباه عجیب پیکه مدافع این تیم باعث شد تا مهاجم ویارئال گل دوم را نیز وارد دروازه شاگردان انریکه کند.


بازیکنان ویارئال که هنوز در خوشحالی گل دوم خود به بارسا بودند با پاس در عمق اینیستا به سوآرز غافل گیر شدند و این رافینیا بود که از پاس سوآرز به مسی برای زدن گل تساوی دوم استفاده کرد و توپ را به دروازه ویارئال فرستاد تا شادی بازیکنان حریف بیش از 2 دقیقه ادامه نیابد.


در ادامه بارسلونا عقب نشینی نکرد و همچنان به حملات خود ادامه داد و در نهایت لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا بار دیگر به داد انریکه رسید و با زدن گل برتری پیروزی را به مردان کاتالان هدیه داد.


بارسلونا با این پیروزی با 21 بازی 50 امتیازی شد تا همچنان فاصله یک امتیازی با رئال صدرنشین را که نسبت به آبی‌اناری‌ها یک بازی کمتر دارد، حفظ کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر