صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

۲۰ میلیون خانوار در کشور جزو دهک‌های پردرآمد جامعه هستند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با تأکید بر لزوم آگاهی خیرین از هزینه‌کرد نذورات، گفت: ۲۰ میلیون خانوار در کشور جزو دهک‌های پردرآمد جامعه هستند که از این تعداد ۱۰ میلیون نیکوکار در طرح‌های مختلف مشارکت دارند.
کد خبر : 131049

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، جلسه مدیران، معاونان و امدادگران کمیته امداد استان کرمانشاه با حضور علی محمد ذوالفقاری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد جهت پیشبرد اهداف این نهاد و جلب هرچه بیشتر کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی برگزار شد.


ذوالفقاری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد در برخورد با خیران و نیکوکاران باید به کیفیت برخوردها توجه کند، گفت: هدفمند بودن جذب خیران موجب تسریع در اجرای اقدامات کمیته امداد در رسیدن به اهداف این نهاد می‌شود.


ذوالفقاری با تأکید بر اینکه 20 میلیون خانوار در کشور جزو دهک‌های پردرآمد جامعه به حساب می‌آیند، تصریح کرد: از این تعداد 10 میلیون خیر و نیکوکار در قالب طرح‌های مختلف از جمله اکرام، صندوق‌های صدقات، نذورات با این نهاد همکاری می‌کنند که جذب سایر خیران، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و منظم از سوی این نهاد است.


وی اظهار کرد: خیران و نیکوکاران در هر قالبی که با کمیته امداد همکاری کنند در خدمت رسانی به مددجویان شریک استراتژیک این نهاد به شمار می‌روند.


معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه دانش اجتماعی خیران و نیکوکاران نسبت به فعالیت‌های کمیته امداد باید تقویت شود، مطرح کرد: خیران باید آگاهی لازم را پیرامون هزینه‌کرد کمک‌های مالی و نذورات خود کسب کنند، چرا که این آگاهی موجب استمرار همکاری آنان با این نهاد خواهد شد.


ذوالفقاری با بیان اینکه جلب مشارکت‌های مردمی نیازمند سطح بندی جهت ارتباط موثر با خیران است، گفت: کمیته امداد به منظور دستیابی به اهداف خود و افزایش درآمدهای مردمی باید با حفظ انفاق های خرد(مشارکت همگانی) به سمت نیکوکاری و انفاق کلان حرکت کند که این امر تبلیغات موثر و کارآمد، جلب رضایت خیران، و مشارکت دوسویه با نیکوکاران را می‌طلبد.



انتهای پیام/

ارسال نظر