صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

مقدسی: سلطانی‌فر توجه ویژه‌ای به استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی دارد

نماینده اراک با تأکید بر لزوم توجه به ورزش بانوان گفت: آقای سلطانی‌فر توجه ویژه‌ای به موضوع استفاده از مدیران خانم در فدراسیون‌ها، کمیته‌ها و سایر پست‌ها به عنوان یک حق برای آنها دارد چون بانوان باید جایگاه واقعی خود را در حوزه ورزش داشته باشند.
کد خبر : 130890

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، مهدی مقدسی در جلسه علنی نوبت عصر امروز ـ سه‌شنبه‌ ـ و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به عنوان موافق، اظهار کرد: آقای سلطانی‌فر، 2 سال قائم‌مقام سازمان تربیت بدنی بوده و سابقه ریاست در شورای هماهنگی استان‌ها را دارد. ایشان همچنین سوابق مدیریتی بسیاری داشته که با برخورداری از اصالت خانوادگی و با اعتقاد به داشتن تعامل با نمایندگان گزینه‌ای مناسبی برای وزارت ورزش و جوانان است.


وی با اشاره به حمایت ورزشکاران و بزرگان ورزش از سلطانی‌فر گفت: آقای سلطانی فر هیچگاه از ورزش دور نبوده و اشراف کاملی به این حوزه دارند کما اینکه اگر مجلس نهم به ایشان رأی می‌داد مشکلاتی که امروز گریبان‌گیر جوانان و ورزش است را کمتر شاهد بودیم.


مقدسی با بیان اینکه «در سال‌های گذشته به جوانان توجه نشده است»، گفت: سلطانی‌فر در 23 سال گذشته خانه جوانان را تأسیس کرد و همواره از نظر مشاوران جوان استفاده می‌کند. ایشان در حوزه جوانان حرف برای گفتن دارد.


وی با اشاره به برنامه‌های سلطانی‌فر در حوزه ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای گفت: ایشان به حوزه کاری‌اش اشراف کامل دارد و می‌تواند تحول‌آفرین باشد. اهل تعامل است و می‌تواند ورزش کشور را به ساحل نجات برساند.


انتهای پیام/

ارسال نظر