صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۶ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵

بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران به تهران

تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران بعد از کسب 5 مدال و عنوان سومی جهان در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در ترکیه صبح امروز وارد تهران شد.
کد خبر : 130661

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران که در دوازدهمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در ترکیه شرکت کرده بود صبح امروز با استقبال مسئولین فدراسیون دانشگاهی ،سازمان امور دانشجویان و علاقمندان به کشتی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.


تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال نقره توسط فرشاد عیسوند در وزن 59 کیلو گرم و چهار مدال برنز توسط محمد رضا گرایی در وزن 66 کیلوگرم ، رسول گرمسیری در وزن 75 کیلوگرم، امیر قاسم منجزی در وزن 130 کیلو گرم و برومند اصلان در وزن 71 کیلوگرم و سه مقام پنجم توسط علی زینتی رفاه در وزن 80 کیلو گرم ، مجید علیاری در وزن 98 کیلو گرم و سامان عزیزی در وزن 85 کیلو گرم شده بود.


این تیم با هدایت سید حسین مرعشیان به عنوان سرمربی ، دکتر بهمن میرزایی و سلیمان خمسی به عنوان مربی در مسابقات شرکت کرده بود.


دوازدهمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان جهان با حضور نمایندگان 25 کشور جهان از چهارم تا نهم بان‌ماه در کروم ترکیه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر