صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد:

به دنبال ارتقای رتبه دانشگاه آزاد در لیگ هستیم/ حضور ملی‌پوشان در یک تیم، جنگ نابرابر است

سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد گفت: تیم ما از نظر رنکینگ وضعیت خوبی دارد، بنابراین در مسابقه اول مقابل تیم ذوب آهن ما میزبان هستیم که همین امر به موفقیت تیم ما کمک بسیار زیادی می کند.
کد خبر : 130214

مریم هاشمی سرمربی تیم دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره قرعه کشی لیگ برتر والیبال بانوان گفت: «قرعه کشی لیگ برتر بانوان انجام شد و ما در قرعه اول باید با تیم ذوب آهن اصفهان بازی کنیم. البته نفرات تیم ما هنوز به صورت کامل جذب نشدند و همچنان در حال یارگیری هستیم؛ اما با این حال تمرینات را پیوسته ادامه می دهیم تا از شرایط آمادگی دور نشویم.»


وی افزود: «البته تیم‌های دیگر هم همین شرایط را دارند و حریف ما (تیم ذوب آهن) هم هنوز نفراتش را به صورت کامل جذب نکرده و همه به دنبال بازیکن هستند. در حال حاضر اکثر تیم‌ها با جابه‌جایی بازیکنان روبه رو هستند و به همین دلیل هم درخواست کردیم آغاز رقابت های لیگ برتر یک ماه به تعویق بیفتد.»


سرمربی تیم دانشگاه آزاد در مورد وضعیت تیم‌ها به تیم بانک سرمایه که ملی پوشان زیادی جذب کرده، اشاره کرد و گفت: «متاسفانه در فدراسیون والیبال قانونی وجود ندارد که هر تیم برای جذب بازیکن ملی‌پوش سقف داشته باشد؛ به همین دلیل تیمی که شرایط بهتری از نظر مالی داشته باشد ملی پوش بیشتری هم جذب می کند که این موضوع به تیم های دیگر ضربه می زند و جنگ نابرابری به وجود می آید. تیمی با وجود بازیکنان قدرتمند می تواند به تیم‌های دیگر در جریان مسابقات فشار بیاورد. همانطور که در تیم مردان بانک سرمایه هم این شرایط وجود دارد.»


هاشمی با بیان اینکه تیم دانشگاه آزاد از نظر رنکینگی بالاست، عنوان کرد: «با توجه به اینکه تیم دانشگاه رنکینگ بالایی دارد بنابراین در مسابقه اول ما میزبان هستیم که همین امر به تیم ما کمک بسیار زیادی می کند. تیم ما همه تلاشش را می کند که در رقابت های لیگ موفق عمل کند و مقام سال گذشته خودمان را ارتقا دهیم.»


سرمربی تیم والیبال دانشگاه‌ آزاد از برگزاری بازی ها به صورت پلی آف خبر داد و عنوان کرد: «خوشبختانه یکی از اتفاقات مهم لیگ امسال این است که بازی ها به صورت پلی آف برگزار می شود. به این صورت که در دور اول همه تیم‌ها با یکدیگر بازی می‌کنند و در مرحله دوم تیم ها براساس رنکینگ با یکدیگر رقابت می کنند و بازی سه به دو است، به این صورت که هر تیمی از سه بازی دو بازی را پیروز شود به مرحله نهایی صعود می کند که این موضوع برای لیگ ما بسیار خوب است. چرا که باعث می شود تعداد مسابقات بیشتر شود و بازیکنان بازی های بیشتری را تجربه کنند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر