صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵

افزایش 67 میلیون متر مکعبی مصرف گاز در استان‌های شمال‌غرب 

مصرف گاز استانهای شمال غرب کشور در هفته اول آبانماه سال جاری، نسبت به مدت مشابه هفته آخر ماه گذشته، در مجموع، 67 میلیون متر مکعب افزایش یافت.
کد خبر : 129869

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، یدالله بایبوردی، مدیر منطقه 8عملیات انتقال گاز، با اعلام این خبر گفت: طی روزهای آخر مهرماه سال جاری، در مجموع 249 میلیون متر مکعب گاز در این منطقه مصرف شد که با ورود موج جدید سرما، مقدار مصرف طی روزهای آغازین آبان ماه به 316 میلیون متر مکعب رسیده است.


بایبوردی افزود: همچنین از اواخر ماه گذشته، در مجموع 445 میلیون متر مکعب گاز وارد این منطقه شد که این مقدار در اوایل ماه جاری، با افزایش یک صدو یک میلیون متر مکعب، به 546 میلیون متر مکعب رسیده است.


مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، هم اکنون تاسیسات و مراکز بهره برداری خطوط لوله این منطقه با ضریب اطمینان بالا در مدار قرار داشته و با هماهنگی دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، گاز مورد نیاز همه بخشهای مصرف، تامین می شود.


وی تصریح کرد: طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، با حاکمیت سرما ظرف 48 ساعت آینده، هوای اغلب شهرهای تحت پوشش این منطقه به زیر صفر کاهش یافته و طبیعتا مصرف گاز طبیعی نیز همچنان سیر صعودی پیدا کرده است که امیدواریم هموطنان عزیز با مصرف بهینه این انرژی پاک، ما را در تداوم انتقال گاز یاری کنند.


بایبوردی اشاره کرد: این منطقه به جهت تحت پوشش قراردادن استانهای سردسیر و صعب العبورکشور که از آب و هوای ناپایداری برخوردار است، پیش بینی چنین شرایطی را از قبل تجربه نموده و با درنظر گرفتن تجارب سال های گذشته و همچنین با همکاری دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، در تلاش است با ارائه خدمات مطلوب به مصرف کنندگان، زمستان امسال را نیز با سربلندی و بدون قطعی گاز سپری کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: فصل سرما مصرف گاز
ارسال نظر