صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: نیروهای مسلح باید برای جنگ نرم و سخت آمادگی کامل داشته باشند

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کشور ما امروز دشمنان زیادی دارد که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) وضعیت کشور ما مشابه جنگ احزاب است.
کد خبر : 129779

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ستاد اکرمی نیا معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع دانش پژوهان مراکز آموزش درجه داری در مرکز آموزش جواد الائمه (ع) نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: برتن کردن این لباس و هم رکاب شدن با آقا امام زمان (عج) افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است و ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و در تمامی ابعادی که مقام معظم رهبری برای ارتشیان تاکید کرده است مفید باشیم.


معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه کشور ایران را یکی از مهمترین کشورهای منطقه قلمداد کرد و افزود: کشور ما امروز دشمنان زیادی دارد که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) وضعیت کشور ما مشابه جنگ احزاب است که آمریکا، عربستان، صهیونیسم و منافقان از جمله این دشمنان هستند. کشور ما در یکی از نا امن ترین مناطق جهان قرار گرفته ولی با این حال هیچ کسی جرات ندارد به مرزهای این کشور تجاوز کند و یکی از امن ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.


اکرمی نیا در خاتمه نظامیان را به آمادگی کامل در عرصه جنگ سخت و جنگ نرم سفارش کرد و افزایش آگاهی و بصیرت را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عامل موفقیت و سلامتی نیروهای مسلح عنوان کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: جنگ نرم
ارسال نظر