صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۴

اخبار کوتاه از واحدهای بافق، سما کرمان، شیروان و تهران‌شرق

۲۳ نفر از دانش آموزان پایه دوم رشته ریاضی دبیرستان شاهد شهرستان بافق با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات این دانشگاه دیدن کردند.
کد خبر : 12887

به گزارش خبرنگار آنا، در این دیدار دانش آموزان از کارگاه های فنی برق و مکانیک و همچنین کارگاه ماشین افزار و تراشکاری و همچنین استخرهای پرورش ماهی دیدن کرده و با حضور در سالن کنفرانس، با تاریخچه دانشگاه و رشته‌های تحصیلی دایر در واحد، آشنا شدند.


جشنواره بزرگ غذای سالم در مدرسه دخترانه سما کرمان


در آستانه هفته سلامت سومین جشنواره بزرگ غذای سالم در مرکز پیش دبستانی و دبستان دخترانه سما واحد کرمان برگزار شد.


معاون سمای واحد کرمان با توجه به برگزاری این جشنواره گفت: هر سال در اردیبهشت و به همت مرکز پیش دبستانی و دبستان دخترانه سما واحد کرمان جشنواره‌ای با عنوان جشنواره غذای سالم برگزار می‌شود که در این جشنواره دانش آموزان با همکاری اولیاء غذاهایی تهیه کرده و در جشنواره شرکت می‌کنند.


دکتر حمید غفوری با توجه به استقبال از این جشنواره ادامه داد: برگزاری جشنواره غذا همکاری گروهی، بها دادن به هنر آشپزی، تشویق دانش آموزان به همکاری برای آشپزی در منزل و ایجاد یک رقابت سالم است.


وی با تقدیر از زحمات خوشاب به عنوان مربی بهداشت در این همایش افزود: تعداد شرکتکنندگان در این جشنواره ۵۰ نفر از اولیاء بودند که با همکاری فرزندان خود اقدام به تهیه غذا برای جشنواره کرده‌اند.


این جشنواره با حضور جمعی از مسئولان مدارس دخترانه سمای کرمان برگزار و در پایان از منتخبین تجلیل به عمل آمد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان میزبان حافظان و قاریان قرآن کریم استان خراسان شمالی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان گفت: این واحد دانشگاهی صبح امروز میزبان حافظان و قاریان قرآن کریم استان خرسان شمالی، برای بیستمین دوره مسابقات شفاهی و منطقه‌ای عترت و قرآن کریم بود.


دکتر محمد قادری مقدم با حضور در سالن اجتماعات واحد، با ابراز افتخار به برای حضور حافظان و قاریان قرآن کریم در این مرکز علمی، مقدم تمامی شرکت کنندگان را در این دوره از مسابقات گرامی داشت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان تنها را ه رستگاری انسان امروزی را تمسک جستن به اهل بیت و قرآن کریم عنوان کرد.


در این مسابقات از دانشگاه آزاد شیروان، جواد خوش بیان رتبه اول در بخش ترتیل کارکنان و مهدی حق طلب رتبه اول در بخش ترتیل استادان و ابوطالب نیساری رتبه دوم در بخش ترتیل دانشجویی و حسن امانی رتبه دوم در بخش تحقیق دانشجویی و هادی اسماعیل‌زاده رتبه اول در بخش حفظ ۲۰ جزء و محمد صفایی رتبه اول در بخش حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم را کسب کردند.


دیدار رئیس واحد تهران شرق با امام جمعه


دکتر ابراهیم حلاجیان با حضور در دفتر امام جمعه قیامدشت بر لزوم همکاری هر چه بیشتر میان روحانیت معظم منطقه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق تاکید کرد.


وی افزود: واحد تهران شرق آمادگی هر گونه همکاری در راستای رشد و تعالی سطح فرهنگی منطقه و دانشگاه را دارد.


حجت الاسلام امیری امام جمعه قیامدشت هم انتصاب دکتر حلاجیان به ریاست واحد تهران شرق را بسیار ارزشمند برشمرد و نسبت به افزایش چشمگیر فعالیت علمی و پژوهشی واحد تهران شرق ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم با همدلی مسئولان شهرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق نیز به تدبیر و مدیریت کار آمدی که وجود دارد در راستای خدمت رسانی به مردم منطقه و دانشگاه آزاد اسلامی موفق باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد قادری مقدم
ارسال نظر