صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد؛

استقرار متخصصان قلب در مرکز پیام اورژانس

سرپرست اورژانس کشور از استقرار متخصصان قلب در مرکز پیام اورژانس کشور (115) خبر داد.
کد خبر : 128779

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، پیرحسین کولیوند در نشست روسای بیمارستان‌های نظامی تهران، اظهار کرد: بزودی در تمامی دسپیچ‌های (مرکز پیام) اورژانس کشور، پزشک قلب مستقر می‌شود و این امر در جهت ارائه خدمات ویژه به بیماران قلبی خصوصا سکته‌ای حاد قلبی تا بتوان در اسرع وقت خدمات درمانی و فوق تخصصی قلبی برایشان انجام پذیرد.


وی افزود: ما در برابر جان انسان‌ها مدیونیم و نباید مردم را به لحاظ یک سری مسائل اقتصادی از پذیرش در بیمارستان ها محروم کنیم.


سرپرست اورژانس کشور گفت: هیچ قانونی به ما اجازه نمی دهد که مریض اورژانسی را پذیرش نکنیم و خدمت دهی به بیمار و مصدوم اورژانسی را قربانی مسائل مسایل اقتصادی کنیم و بایستی با تمام توان باری که بردوش مردم است را برداریم.


کولیوند تصریح کرد: در بحث‌های اورژانسی هیچ کس نمی‌تواند مانع تراشی کند و بیمار اورژانسی را قبول نکند و برای پیگیری این مبحث در ابتدا لازم است که خود ما مسائل و چالش‌ها را در جلسات پیگیری کنیم و همه باید با همکاری در تسهیل کردن این موضوع کمک کنیم به نتیجه مثبتی برسیم و در صورت عدم حصول نتیجه موضوع را در عرصه کلان و با مسولان کشوری پیگیری کنیم.


وی با اشاره به اهمیت تجهیز و تقویت بیمارستان‌های نظامی در کشور، افزود :بیمارستان‌های نظامی بایستی تقویت و به بهترین تجهیزات مجهز شوند و همان‌طور که تقویت تمام مراکز نظامی کشور تقویت نظام است، تقویت بیمارستان‌های نظامی نیز تقویت نظام ما است،در دنیا بهترین بیمارستان‌ها با بهترین تجهیزات و امکانات بیمارستان‌های نظامی هستند.




انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس
ارسال نظر