صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

عزیز محمدی: آماده خدمت گذاری به فوتبال هستم/ تاج و کفاشیان برای تیم‌های ملی زحمت کشیدند

رئیس سابق سازمان لیگ گفت: در حال حاضر تیم‌های ملی فوتبال نتایج خوبی می گیرند و این موفقیت‌ها حاصل زحمات مدیران قبلی فدراسیون مانند آقای کفاشیان و همچنین آقای تاج است.
کد خبر : 128689

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، عزیر محمدی رئیس سابق سازمان لیگ که چند ماه پیش در انتخابات فدراسیون فوتبال نتوانست رای کافی را برای تصدی پست ریاست فدراسیون بیاورد، در حال حاضر پیشنهاداتی از سوی مسئولان فدراسیون برای پست نائب رئیسی گرفته است و باید منتظر تصمیم او برای پذیرفتن یا نپذیرفتن این پست از سوی او باشیم.


عزیزمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال به او برای قبولی پست نائب رئیسی این فدراسیون گفت: «من فعلا در گوشه کناری از فوتبال مشغول هستم و هر جا که احساس کنم نیاز به من باشد آماده خدمت گذاری به فوتبال ایران هستم. در حال حاضر هم هیچ صحبتی در مورد پست نائب رئیسی فدراسیون فوتبال با من صورت نگرفته است.»


وی در رابطه با عملکرد تاج در چند ماهی که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد بیان کرد: «آقای تاج از بدنه فدراسیون بودند و از بیرون به فوتبال نیامدند. او خودش رئیس سازمان لیگ بود و با فوتبال ایران آشنایی کامل دارد. در حال حاضر تیم‌های ملی فوتبال نتایج خوبی می گیرند و این موفقیت‌ها حاصل زحمات مدیران قبلی فدراسیون مانند آقای کفاشیان و همچنین آقای تاج است. هر کس در زمان خودش کارهای خوبی برای فوتبال انجام داد.»


رئیس سابق سازمان لیگ در خصوص گلایه‌های کی روش از امکانات تیم ملی فوتبال گفت: «کی‌روش یکسری امکاناتی از مسئولان فدراسیون می‌خواهد که برای نتیجه گرفتن تیم ملی لازم و ضروری است؛ اما گلایه‌های کی‌روش دلیل بر کم کاری مسئولان فدراسیون نیست. فدراسیون تمام تلاشش را برای آماده کردن بهترین امکانات برای تیم ملی می کند اما گاهی اوقات بعضی از کارها از عهده اختیارات فدراسیون خارج است. به عنوان مثال مسئولان فدراسیون زمین پژوهشگاه نفت را برای ملی‌پوشان درنظر گرفتند اما بنا به دلایلی که فدراسیونی‌ها بی تقصیر بودند این زمین از دست آنها خارج شد.»


وی افزود: «در هر صورت باید بین سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون تعامل خوبی برقرار شود تا تیم ملی هم مسیری که برای رسیدن به جام جهانی پیش رو دارد را به خوبی طی کند.»



انتهای پیام/

برچسب ها: کی روش مهدی تاج
ارسال نظر