صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

مدیرکل جدید آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر معرفی شد

در نشستی صمیمی با حضور مسئولان واحد اسلامشهر، مدیر کل جدید این واحد دانشگاهی معرفی و از خدمات دکتر حامد سربازی در دوران تصدی این مسئولیت تجلیل شد.
کد خبر : 128420

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ صبح امروز در نشستی صمیمی با حضور دکتر علیرضا عراقیه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر؛ روسا، معاونان و مسئولان آموزش دانشکده ها از خدمات دکتر حامد سربازی در 5 سال تصدی مسئولیت مدیر کل آموزش واحد اسلامشهر تجلیل و دکتر علیرضا فرزانه به جای وی معرفی شد.


عراقیه در این نشست، حضرت رسول اکرم (ص) را الگوی بی بدلیل و درخشان اخلاق خواند و خاطرنشان کرد: «دکتر حامد سربازی در دوران تصدی خود در این مسئولیت، همواره با تأسی از پیامبر اکرم (ص) بعنوان سردمدار اخلاق و اخلاق مداری در دانشگاه شناخته شده و الگوی همه کارکنان در این زمینه بود.»


عراقیه برخورداری از هوش هیجانی و قدرت درک و تحلیل بالا، در کنار روحیه منعطف و اخلاق مدار را از جمله بارزترین ویژگی‌های سربازی برشمرد و برای وی آرزوی موفقیت و پیروزی بیش از پیش در تمام مراحل زندگی کرد.


وی برخورداری حوزه ستادی معاونت آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر از کارکنانی خلاق و اخلاق مدار را از جمله ی مهمترین ویژگی‌های ممتاز این حوزه معاونتی دانست و برای علیرضا فرزانه آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید کرد.


این نشست با اهدای لوح از سوی دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به حامد سربازی و نیز اعطای حکم مسئولیت به علیرضا فرزانه خاتمه یافت.



علیرضا فرزانه پیش از این به عنوان معاون دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این واحد دانشگاهی مشغول به خدمت بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر