صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

آغاز سامان‌دهی ورودی تخت جمشید

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از چاپ 50 هزار بروشور فارسی و انگلیسی معرفی مجموعه تخت جمشید خبر داد.
کد خبر : 128357
به گزارش گروه فرهنگی آنا، مسعود رضایی منفرد با اعلام این خبر گفت: با توجه به مسافرپذیر بودن اماکن تاریخی تخت جمشید، نقش رستم، موزه تخت جمشید، شهر استخر و نقش رجب و استقبال پرشمار گردشگران داخلی و خارجی، برای خدمات رسانی مناسب به بازدیدکنندگان برشور دوزبانه معرفی محوطه های تاریخی یاد شده با همکاری بخش خصوصی چاپ و آماده توزیع بین است.

وی افزود: همچنین طرح ساماندهی محوطه ورودی مجموعه تخت جمشید آغاز شده که این طرح با هدف ارتقای حریم منظری و زیبا سازی سازگار با شأن محیط تاریخی و ایجاد چشم‌اندازی مطلوب برای گردشگران، پایه ریزی کارشناسانه گردیده است.


مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید همچنین در نشست غرفه داران و پیمانکاران بخش خصوص مجموعه، اظهار داشت : تلاش داریم تا با ارائه طرح ساماندهی و ارتقای خدمات فرهنگی، بهداشتی و نیز برنامه‌ریزی مناسب، خدمات شایسته‌ای را به گردشگرانی که تخت جمشید و دیار پارسه را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند ارائه کنیم.


رضایی منفرد در ادامه از ساماندهی و افزایش سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی برای رفاه حال گردشگران ایرانی و خارجی گفت و افزود: طرح نظارت تأسیسات گردشگری در خصوص ممنوعیت گرانفروشی و الزام پیمانکاران به نصب بنر قیمت‌ها، پخش موسیقی متعارف با رعایت موازین محوطه تاریخی به دور از هر گونه آلودگی صوتی و رعایت حال گردشگران، توجه بیش از پیش به نظافت مطلوب سرویس‌های بهداشتی، در دستور کار قرار داشته و تیم نظارتی و برنامه ریزی مجموعه آماده دریافت هر گونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت گردشگران از تخلفات احتمالی صورت گرفته در مجموعه است که در این راستا فرم‌های نظرخواهی به منظور رسیدگی به حقوق گردشگران در اختیار آنان قرار خواهد گرفت که مستقیماً از سوی مدیر مجموعه دنبال خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر