صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۰۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
رئیس فدراسیون هندبال خبر داد

تغییر شرایط تیم‌ها برای حضور در لیگ آینده هندبال

رئیس فدراسیون هندبال ایران با اشاره به نواقص شرایط تیم‌ها در لیگ برتر هندبال اظهار کرد: برای فصل آینده تغییرات اساسی در لیگ ایجاد خواهیم کرد.
کد خبر : 12816

ابوالحسن مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در توضیح موضوع انصراف دو تیم از مسابقات لیگ برتر هندبال، اظهار کرد:«متاسفانه این دو تیم نتواستند از لحاظ مالی شرایط خود را با لیگ تطبیق دهند و همین امر سبب شد از ادامه فعالیت در لیگ انصراف دهند.»


وی با رد این ادعا که فدراسیون با درخواست این تیم‌ها مخالفت کرده است، ادامه داد: «این اتفاق قشنگی نیست که برخی تیم‌ها بعد از سپری شدن چند هفته از لیگ از ادامه مسابقات انصراف دهند. این اتفاقات سبب بی‌نظمی در لیگ و به ضرر سایر تیم‌ها هم می‌شود.»


مهدوی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون با این اتفاقات برخورد انضباطی خواهد داشت یا نه؟ گفت: «متاسفانه شرایط خوبی برای حضور تیم‌ها در اساس‌نامه لیگ تنظیم نشده است و ما قطعا برای سال آینده تغییرات اساسی ایجاد خواهیم کرد و شرایطی فراهم خواهیم کرد همه تیم‌ها با آمادگی و امکانات کافی وارد لیگ شوند. با این حال برخوردی با این تیم‌ها نخواهیم کرد زیرا واقعا قادر به ادامه مسابقات نبودند.»


وی خاطرنشان کرد: «قطعا وضع هندبال روز به روز بهتر خواهد شد و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.»


رئیس فدراسیون هندبال ایران درباره ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم ملی ایران نیز گفت:«این موضوع در کمیته فنی فدراسیون در دست بررسی است و نتایج نهایی اعلام خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر