صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵

سلطانی‌فر: تغییر معاونان وزارت ورزش شایعه است/ هدف همه ما باید حفظ آرامش و پیشبرد برنامه‌ها باشد

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت:هدف همه ما باید حفظ آرامش، کمک به ورزش و جوانان و پیشبرد برنامه‌ها باشد و قطعاً رواج تغییر معاونان شایعه است.
کد خبر : 128117

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر که صبح امروز از طرف رئیس جمهور برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اظهار داشت: «به‌زودی با شورای معاونان وزارتخانه دیدار خواهم داشت. قطعاً هدف همه ما موفقیت نظام و کشور است.»


وی با تشکر از اعتماد و حمایت ریاست جمهوری برای معرفی‌اش به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس گفت: «قطعاً با حمایت و همراهی معاونان وزارتخانه می‌توانیم موضوعات ورزش و جوانان را به دور از حواشی با قوت و با برنامه پیش ببریم.»


وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان درباره شایعه تغییرات معاونان و مدیران کل وزارت ورزش و جوانان گفت: «من در سفر استانی به همراه روحانی هستم و صبح امروز با نصرالله سجادی سرپرست وزارتخانه صحبت کردم. خوشبختانه برنامه‌های وزارتخانه روی روال است و با کمک معاونان و مدیران و رؤسای فدراسیون‌ها با آرامش پیش می‌رود. هدف همه ما باید حفظ آرامش، کمک به ورزش و جوانان و پیشبرد برنامه‌ها باشد و قطعاً رواج شایعاتی از این دست تنش‌زا خواهد بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر