صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
رئیس واحد ارسنجان:

تکریم و قدر‌شناسی موجب رشد و پیشرفت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع برای ما برکت و اعتبار می‌آورد، گفت: «دانشگاهی که با همت مردم واز برکات نظام مقدس اسلامی شکل گرفته باید قدر‌شناسی را سرلوحه امور خود قرار دهد.»
کد خبر : 128041

دکتر محمد مهدی رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: «تکریم و قدر‌شناسی موجب رشد و پیشرفت است، قدر‌شناسی روابط ما با دیگران را مثبت می‌کند و موجب یاری و همراهی بهینه خواهد شد و در رشد مجموعه سازمانی تاثیرات چشم‌گیری را درپی خواهد داشت.»


وی ادامه داد: «انسان‌های قدردان و سپاسگزار راضی‌تر، خوشبخت‌تر و اجتماعی‌تر از افرادی هستند که با دقت تمامی جهات منفی را موشکافی و بایگانی می‌کنند اما جهات مثبت را نادیده می‌انگارند.»


رئیس واحد ارسنجان افزود: «قدردانی و قدر‌شناسی آموزه‌ای است که در دین ما به آن تاکید بسیار شده و فرهنگ ایرانی برپایه همین آموزه‌ها بنا شده، تکریم ارباب رجوع برای ما برکت و اعتبار می‌آورد، دانشگاهی که با همت مردم واز برکات نظام مقدس اسلامی شکل گرفته باید قدر‌شناسی را سرلوحه امور خود قرار دهد، مدیران قدر‌شناس زحمات کارکنان و مراجعان باشند، کارکنان قدر‌شناس خانواده‌های باشند که با اطمینان خاطر عزیزانشان را برای کسب دانش و معرفت به مجموعه دانشگاهی ما سپرده‌اند.»


رحیمی از امام جمعه و نماینده مردم ارسنجان در مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت‌ها و همراهی‌ها با این واحد دانشگاهی سپاسگزاری کرد و گفت: «لازم می‌دانم از همکاران خود در واحد ارسنجان تشکر کنم، قدر‌شناس مردم و همشهریان ارسنجانیم هستم که با حمایت و پشتیبانی در راه رشد دانشگاه ما را یاری می‌دهند.»


به گزارش آنا، دکتر حمید میرزاده 22 خرداد امسال در پیامی خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، تاکید کرده بود که با تکریم ارباب‌رجوع و روی گشاده به خواسته‌های دانشجویان و مراجعه‌کنندگان پاسخگو باشند و در صورتی که در چارچوب مقررات دانشگاه خواسته آنان برای اجابت مقدور نیست، با زبان خوش و حتی کتبی با آنان صحبت یا مکاتبه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر