تکریم و قدرشناسی موجب رشد و پیشرفت است
دکتر محمد مهدی رحیمی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: «تکریم و قدرشناسی موجب رشد و پیشرفت است، قدرشناسی روابط ما با دیگران را مثبت میکند و موجب یاری و همراهی بهینه خواهد شد و در رشد مجموعه سازمانی تاثیرات چشمگیری را درپی خواهد داشت.»
وی ادامه داد: «انسانهای قدردان و سپاسگزار راضیتر، خوشبختتر و اجتماعیتر از افرادی هستند که با دقت تمامی جهات منفی را موشکافی و بایگانی میکنند اما جهات مثبت را نادیده میانگارند.»
رئیس واحد ارسنجان افزود: «قدردانی و قدرشناسی آموزهای است که در دین ما به آن تاکید بسیار شده و فرهنگ ایرانی برپایه همین آموزهها بنا شده، تکریم ارباب رجوع برای ما برکت و اعتبار میآورد، دانشگاهی که با همت مردم واز برکات نظام مقدس اسلامی شکل گرفته باید قدرشناسی را سرلوحه امور خود قرار دهد، مدیران قدرشناس زحمات کارکنان و مراجعان باشند، کارکنان قدرشناس خانوادههای باشند که با اطمینان خاطر عزیزانشان را برای کسب دانش و معرفت به مجموعه دانشگاهی ما سپردهاند.»
رحیمی از امام جمعه و نماینده مردم ارسنجان در مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایتها و همراهیها با این واحد دانشگاهی سپاسگزاری کرد و گفت: «لازم میدانم از همکاران خود در واحد ارسنجان تشکر کنم، قدرشناس مردم و همشهریان ارسنجانیم هستم که با حمایت و پشتیبانی در راه رشد دانشگاه ما را یاری میدهند.»
به گزارش آنا، دکتر حمید میرزاده 22 خرداد امسال در پیامی خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، تاکید کرده بود که با تکریم اربابرجوع و روی گشاده به خواستههای دانشجویان و مراجعهکنندگان پاسخگو باشند و در صورتی که در چارچوب مقررات دانشگاه خواسته آنان برای اجابت مقدور نیست، با زبان خوش و حتی کتبی با آنان صحبت یا مکاتبه کنند.
انتهای پیام/