برخورد مناسب در دانشگاه یکی از علل جذب دانشجو است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید اربابی در کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعان ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی که در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر برگزار شد، با توجه به جایگاه انسان در قرآن بر حفظ و رعایتشان و منزلت انسان تاکید کرد و گفت: «وظیفه شرعی و عرفی هر کارمند در سازمانهای مختلف اجرای این مهم است و جایگاهی مثل دانشگاه که دائما با جوانان و فرهیختگان جامعه سر و کار دارد باید نگاهی متفاوت هم به این موضوع داشته باشد.»
وی پاسخگویی مناسب و طرز برخورد صحیح کارکنان و اعضای هیات علمی با دانشجویان را باعث ارتقا و پیشرفت عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی و برخورد اشتباه و رفتار نامناسب را نه فقط ضرر به واحد دانست بلکه این رفتار نامناسب را صدمه به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.
عضو هیات امنای دانشگاه ولایت ایرانشهر با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و خدمتگزاری به آنان را از سیاستهای کلی و اساسی هر سازمانی دانست که باید مدنظر همه کارکنان و مجموعه یک سازمان قرار بگیرد تا باعث رضایت ارباب رجوع از آن مجموعه شود.
نظر به اهمیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمات رسانی به دانشجویان و ضرورت حاکمیت اخلاق حسنه، دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر اقدام به برنامه ریزی و برگزاری دوره یاد شده کرد و قرار شد کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در این زمینه آموزش لازم را فرا گیرند.
این کارگاه با توجه به تاکید دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای خدمت صادقانه به دانشجویان و ارباب رجوع برگزار شد.
به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامهای به مدت ۸ ساعت از طرف دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی مرکز نیکشهر اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/