صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح شد

نمره پایین تر از 10 سالاری به اعضای شورای شهر

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهرانگفت: من به شهردار تهران در حوزه توجه به اختیارات نمره ۲۰ می‌دهم اما متاسفانه شورای شهر در حوزه توجه به اختیارات حتی نمره ۱۰ نیز نمی‌گیرد.
کد خبر : 12777

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد سالاری امروز در سخنانی کوتاه که در حاشیه بررسی یکی از لوایح در شورای شهر مطرح شد در صحن علنی با بیان اینکه شورای شهر وارد فاز انفعالی شده است، گفت: من به شهردار تهران در حوزه توجه به اختیارات نمره ۲۰ می‌دهم اما متاسفانه شورای شهر در حوزه توجه به اختیارات حتی نمره ۱۰ نیز نمی‌گیرد.


رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر در موضوعاتی که مصلحت شهر بوده، غافل است، به ساخت بوستان یاس اشاره کرد و گفت: چرا اعضای شورای شهر در جریان هیچ کدام از اقداماتی که در راستای احداث این بوستان انجام شد، قرار نگرفتند و با این حال باز هم مسابقه تشکر از شهردار بابت بوستان یاس را به راه‌انداختیم.


وی با اشاره به موضوع ورود شهرداری به ساخت مصلی تهران گفت: من به عنوان مسوول کمیسیون باید برخی از اخبار و اقدامات شهرداری را از رسانه‌ها بشنوم.


بی‌انگیزگی بر کمیسیون‌های شش‌گانه شورا سایه انداخته است


سالاری با بیان اینکه مصوبات شورای شهر تهران در عمل اجرا نمی‌شود، گفت: بی‌انگیزگی در کمیسیون‌های شش‌گانه شورا سایه انداخته است و از رئیس شورای شهر درخواست می‌کنم که فکری به حال این اتفاقات بکند.


وی با اشاره به پیگیری اعضای شورای شهر درخصوص حفظ باغات کن گفت: مشکلات کن نه تنها حل نشده است، بلکه زمینی برای ایجاد کمپ‌های معتادان شده است.


رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران همچنین گفت: شهرداری دسترسی اعضای شورا را به اتوماسیون قطع کرده‌ است که در این حین، معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران اعلام کرد که مشکل به زودی حل خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر