صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
سرپرست واحد مشگین شهر:

کلید پیشرفت و توسعه دانشگاه، همدلی و همزبانی است

معاون هماهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل با توجه به اینکه دانشگاه، بهترین مکان برای ایجاد همدلی و همزبانی در جامعه است، گفت: کلید پیشرفت و توسعه دانشگاه، همدلی و همزبانی است.
کد خبر : 12743

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد روحی عیسی لو در جمع کارکنان واحد مشگین شهر نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری را براساس شرایط جامعه دانست و گفت: امسال نیز با توجه به شرایط داخلی و خارجی، ایشان سال ۱۳۹۴را سال همزبانی و همدلی دولت و مردم معرفی کردند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر با تاکید بر اینکه هر چه بین ملت و دولت همکاری باشد، همدلی و همزبانی بیشتر می‌شود، افزود: با توجه به ساختار دانشگاه آزاد اسلامی که ارتباط زیادی با مردم و دولت دارد، می‌توان این مجموعه را نمونه همدلی و همزبانی دولت و ملت عنوان کرد.


این استاد دانشگاه با تبیین تحقق همدلی و همزبانی در دانشگاه افزود: در قدم اول در راستای تحقق شعار سال ۹۴ باید با تکریم ارباب رجوع، دانشجویان و خانواده‌ بسیار تلاش کنیم. جلب رضایت دانشجو هدف اصلی مسئولان دانشگاه است چرا که بدون رضایت دانشجو هیچ هدف آموزشی و تربیتی تحقق پیدا نمی‌کند.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با توجه به این موضوع که دانشجویان نبض جامعه هستند، افزود: درک متقابل خواسته‌های دانشجویان منجر به همدلی با این قشر می‌شود و با تقویت نقاط مثبت و معنوبات می‌توان همدلی و همبستگی اجتماعی را در جامعه افزایش داد.


عضو هیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: یکی دیگر از مولفه‌های تحقق همدلی و همزبانی وجود اعتماد بین این دولت و ملت است و تا زماینکه بین مردم و مسئولان اعتماد نداشته باشند این شعار محقق نخواهد شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر با تبیین بخش دیگری از این نامگذاری گفت: یکی از مولفه‌های دیگر رسیدن به همزبانی و همدلی رعایت اخلاق و انصاف است.


وی با توجه به اینکه سلامت اخلاقی برای ایجاد همزبانی و همدلی ضروری است، ادامه داد: باید دانشگاهیان الگوی اخلاقی جامعه باشند. تلاش مسئولان و سلامت اخلاقی و صداقت مدیران باعث ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان می‌شود و در این راستا دانشگاه باید به عنوان یک نهاد علمی و فرهنگی الگوی اخلاقی جامعه باشند.


انتهای پیام/

برچسب ها: همدلی و همزبانی
ارسال نظر