صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
خطاب به معاونان و مدیران مدارس سما

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما خراسان رضوی: با ایجاد فضای انتقاد در مدارس، رشد کنید

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما خراسان رضوی بر حفظ جایگاه و شان مدیران سما تاکید کرد و گفت: «ما در مجموع، بحمدالله جایگاه خوبی در استان داریم و با اعتماد به نفس و خودباوری باید این جایگاه را حفظ و ارتقا بخشیم که 60 درصد آن به خود مدیران و نگرش آنان برمی گردد.»
کد خبر : 127399

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ‌آنا، دکتر محمدرضا ناصری در مراسم اختتامیه هجدهمین گردهمایی معاونان دانشگاه و مدیران مدارس سما استان خراسان رضوی، درگیر کردن دانش آموزان در فعالیت‌های مدرسه و تفویض اختیار به عوامل مدرسه را از موارد مهم دانست و با بیان اینکه متاسفانه ما درگیر روزمرگی هستیم، بر فکر و برنامه‌ریزی تاکید و به مدیران توصیه کرد: «اگر می‌خواهید رشد کنید باید فرصت کافی برای فکر کردن و برنامه ریزی داشته باشید و خودتان را درگیر روزمرگی نکنید.»


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما خراسان رضوی با بیان اینکه همه ما یک سری نقاط ضعف و قوت داریم، تصریح کرد: «در مدارس فضای انتقاد ایجاد کنید. اگر فضای انتقاد نباشد نمی‌توانید رشد کنید. ما باید نظرات و پیشنهادت دیگران را نیز داشته باشیم. انتقادپذیر باشید. اما در انتها یک صدا از مدرسه آن هم از سوی مدیر مدرسه زده شود.»


در این مراسم از مدیران موفق مدارس سما استان، با اهدای لوح و هدیه، قدردانی به عمل آمد. در دوره ابتدایی، طیبه الوندی از تربت حیدریه به عنوان مدیر موفق معرفی و مورد قدردانی قرار گرفت. در مقطع متوسطه دوره اول استان، معصومه مسیح آبادی از نیشابور به عنوان مدیر موفق و در متوسطه دوره دوم استان نیز محمدرضا حسینی از مشهد به عنوان مدیر موفق معرفی و قدردانی شد. همچنین در بخش موسسات زبان، الهه مرآتی از نیشابور به عنوان مدیر موفق معرفی و مورد قدردانی قرار گرفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر