صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
عضو شورای فنی فدراسیون کشتی تاکید کرد؛

بررسی عملکرد محمد طلایی در مسابقات جهانی/ او هنوز مربی دائمی نیست

عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی به طلایی مهلت داده و به معنی این نیست که تا المپیک 2020 هدایت تیم را برعهده داشته باشد بنابراین عملکرد او در مسابقات قهرمانی جهان زیر ذره بین است.
کد خبر : 127090

منصور برزگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره تعیین تکلیف سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: «مسئولیت این کار برعهده ترکان بود و او هم به دلیل اینکه به یک سفر کاری رفته است هنوز گزینه مورد نظر را به شورای فنی معرفی نکرده است و به همین دلیل این انتخاب با تاخیر انجام می‌شود. در حال حاضر روند همچون گذشته است و کشتی گیران تمرینات خودشان را دارند تا یک مربی انتخاب کنیم.»


وی افزود: «برخی از منتقدان می گویند که تکلیف سرمربی تیم ملی کشتی جوانان به درازا کشیده شده است و این موضوع به ضرر کشتی گیران است چرا که رقابت‌های عمومی کشتی گیران پیش رو است و باید هر چه زودتر تکلیف آن مشخص شود. البته در مسابقات عمومی کشتی آزاد جوانان افرادی حضور دارند که بر عملکرد کشتی گیران نظارت دارند و نکات لازم را یادداشت خواهند کرد اما در هر صورت اگر سرمربی تیم ملی مشخص می‌شد قطعا بهتر بود.»


برزگر همچنین در مورد وضعیت تیم کشتی آزاد بزرگسالان اظهار کرد: «تیم ملی با محمد طلایی تمریناتش را دنبال می‌کند و مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان را هم پیش رو دارد. تیم ملی با مربی جوانی چون طلایی در این رقابت ها شرکت می‌کند و به طبع این مسابقات در آینده کاری او تاثیر خواهد داشت. فدراسیون به این مربی مهلت داده اما این به بدان معنی این نیست که تا المپیک 2020 هدایت تیم را برعهده داشته باشد. البته در این رقابت ها ما تنها به نتیجه نگاه نمی کنیم بلکه عملکرد مربی برای ما اهمیت دارد.»


عضو شورای فنی کشتی آزاد در مورد انتخاب دستیاران محمد طلایی اظهار کرد: «رسول خادم در این موضوع باید تصمیم بگیرد البته خود طلایی هم قطعا در مورد انتخاب دستیارانش اختیار تام دارد و شورای فنی هم وظیفه بررسی و انتخاب نهایی آنها را برعهده دارد.»


برزگر همچنین در مورد اضافه یا کم شدن کادر فعلی تیم کشتی آزاد بزرگسالان اظهار کرد: «هنوز چیزی مشخص نیست. تیم ما مسابقات قهرمانی کشتی را پیش رو دارد و باید در دو وزن غیر المپیکی تمرینات را پشت سر بگذارند و کشتی گیران را آماده کنند اما در مورد اینکه آیا قرار است مربی دیگری اضافه شود یا خیر قرار است در جلسه بعدی شورای فنی مشخص شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر