صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

قلعه‌نویی: دوباره به تیم ملی تبریک می‌گویم/ یک‌بار به خاطر حاشیه‌سازان جریمه شدم/ آب‌و‌هوای تبریز به جاسم کرار آرامش می‌دهد

سرمربی تراکتورسازی گفت: یک‌بار درباره آدم‌هایی که حاشیه‌سازی می‌کنند صحبت کرده‌ام و به خاطر آن جریمه شده‌ام. نمی‌خواهم دوباره به خاطر این افراد جریمه بدهم. 
کد خبر : 126931

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار این هفته تیمش با فولاد و تلاش برای بازپس گرفتن صدرجدول از پرسپولیس گفت: «در ابتدا درباره تساوی برابر سایپا باید به نکاتی اشاره کنم. ما به چند دلیل برابر سایپا خوب بازی نکردیم. اول اینکه آنها خیلی بهتر از ما بازی کردند. شاید قدرت تاکتیکی سایپا باعث شد تا ما خوب بازی نکنیم. دوم اینکه این تعطیلات موجب افت ما شده است. مدتی دور از مسابقات رسمی بودیم و بازیکنان تیم از شرایط بازی دور بودند.»


وی ادامه داد: «بعد از بازی با سایپا تمرینات خود را دنبال کردیم تا آماده دیدار این هفته خود شویم. تیم فولادخوزستان هم تیم بسیار خوبی است. در هفته‌های اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته و دلیلش هم بازی زیبا و روانی است که در زمین ارائه می‌کند. واقعا فوتبال خوزستانی را در تیم فولاد می‌بینیم. این بازی قطعا یکی از بازی‌های سخت تیم ماست.»


سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چه راهکارهایی برای باز کردن دروازه فولادی که چهار هفته است باز نشده‌، دارد، گفت: «چون بازی ما با فولاد دیداری خانگی است به دنبال سه امتیاز هستیم. از این موضوع هم نباید بگذریم که نعیم سعداوی و باغ‌آبادی مربیان بسیار خوبی هستند، ولی در مجموع برای اینکه صدر جدول را بازپس بگیریم و اختلاف امتیازمان با پرسپولیس زیاد نشود، طبیعتا دستور کارمان یک بازی هجومی است ولی باید حواس‌مان به سرعت 50 متر رو به جلوی تیم فولاد باشد.»


وی افزود: «این تیم با آمدن ساسان انصاری و وحید طالب‌لو جان تازه‌ای گرفته است. طالب‌لو چند سال بازیکن خود من بوده و هنوز هم اعتقاد دارم یکی از بهترین گلرهای ایران است. بیخودی نیست که چهار هفته است دروازه‌اش باز نشده است.»


قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا جاسم کرار در تراکتورسازی دچار حاشیه نشده و این فصل در خدمت تیم است، بیان داشت: «شاید آب‌وهوای تبریز به این بازیکن ساخته که اسیر مسئله‌ای نشده است. بالاخره شرایط جوی و آب‌وهوایی تبریز به جاسم کرار آرامش داده و او خوب بازی می‌کند.»


او در واکنش به این مسئله که عنوان شده بود عدم حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سایپا به خاطر جواب ندادن به سوال‌ها در خصوص موفقیت تیم ملی در بازی های اخیر بوده است، تصریح کرد: «من یک‌بار درباره آدم‌هایی که حاشیه‌سازی می‌کنند صحبت کرده‌ام و به خاطر آن جریمه شده‌ام. نمی‌خواهم دوباره به خاطر این افراد جریمه بدهم. چون کنفرانس خبری با تمرین پیش از بازی با سایپا و برنامه‌هایی برای آن بازی داشتم تداخل داشت مجبور بودم بالای سر تیمم بمانم. من به تیم ملی فوتبال آن هم قبل از دو دیداری که با موفقیت آن را به پایان رساند، تبریک گفتم چرا که آن موقع هم مدعی صعود بود. حالا هم صدرنشین است و بار دیگر به تیم ملی به خاطر پیروزی‌هایی که به دست آورد تبریک می‌گویم.»


سرمربی تراکتورسازی درخصوص تعطیلی دوباره رقابت‌های لیگ در پایان هفته دهم و اینکه ممکن است تراکتورسازی دوباره از جریان مسابقه خارج شود، عنوان کرد: «این برنامه داده شده و ما هم باید طبق آن پیش برویم. درنظر داریم اگر شد این بار اردویی داشته باشیم و شرایط را برای خود حفظ کنیم.»


قلعه‌نویی در مورد اینکه تیمش درگیر جام باشگاه‌های آسیا نمی‌شود و این موضوع چه کمکی می‌تواند به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی کند، گفت: «نبود ما در مسابقات آسیایی هم امتیاز مثبت دارد و هم منفی. حضور در جام قهرمانان آسیا انگیزه‌‌های خاص خودش را دارد ولی از آن طرف فشار بازی‌ها به واسطه تعطیلی‌های زیادی که به خاطر تیم ملی داریم، زیاد است. خوب این موضوع امتیاز منفی است چرا که به بازیکنان فشار زیادی به خاطر لیگ قهرمانان می‌آید و آن وقت کار ما برای رسیدن به قهرمانی دشوارتر می‌شود.»


وی در مورد اینکه چرا تراکتورسازی این هفته هم در ورزشگاه یادگار امام تبریز بازی نمی‌کند، عنوان کرد: «با توجه به شرایطی که چمن ورزشگاه دارد و آماده‌سازی‌های کلی که قرار است صورت بگیرد بهتر دیدیم که برابر فولاد خوزستان هم در همان زمین اختصاصی تیم خودمان بازی کنیم تا یک ماه بیشتر در ورزشگاه بازی برگزار نشود و در ایده‌آل‌ترین شرایط در یادگار امام به مصاف صبای قم برویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر