صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سومین شماره ماهنامه یادآفرین با نگاهی ویژه به برندینگ شخصی

یادآفرین ماهنامه تخصصی برندینگ، سومین شماره خود را به گفتگو با دکتر امیر محبیان و پرونده ای پیرامون شهر سبزوار اختصاص داده است.
کد خبر : 126829

به گزارش گروه فرهنگی آنا در شماره جدید ماهنامه یادآفرین محمدرضا رستمی مدیر مسئول این ماهنامه، در سرمقاله‌ای با عنوان «برندینگ شخصی شهردار» به ده نکته کلیدی که در روند شکل گیری تصویر و شخصیت شهردار در اذهان عمومی موثر است اشاره می کند و به زیر ساخت های به وجود آورنده برندینگ شخصی یک شهردار مطلوب می پردازد. پرونده شهری این شماره به سبزوار اختصاص دارد، که به برندینگ و هویت این کهن شهر ایران پرداخته شده است.


مطالب مهم این پرونده گفت گو با علی کوشکی، شهردار سبزوار؛ یادداشتی از دکتر غلام رضا ظریفیان، با عنوان سبزوار ملک بیداری؛ گفت گو با فرماندار احمد برادران؛ گفت گو با کاظم کرامت رییس شورای شهر قزوین و گفتاری از سعید راد، بهروز بقایی و مژده دقیقی است.


در گفت وگوی ویژه این شماره با دکتر امیر محبیان استاد و فعال رسانه ای به برندینگ شخصی از کاشت تا برداشت پرداخته شده و به این سوال کلیدی پاسخ داده شده است که برندینگ شخصی چطور می تواند به کمک ساخت شخصیت فردیِ محبوب بیاید. همچنین در گفت و گوی دیگر در این شماره با حسینی مدیر عامل کارخانه ارج به روند شکل گیری برند ارج که وارد هشتمین دهه از فعالیت خود شده است پرداخته شد و در این زمینه یادداشت و گفتاری از سعید لیلاز با عنوان «ثبات کلید واژه ماندگاری برند» و حامد سلطانی نژاد با موضوع «درس ارج پیش نیاز آزمون اقتصاد مقاومتی» آورده شده است.


پرونده بین الملل این شماره به برندینگ کشور برزیل اختصاص دارد، کشوری که توسعه نوین خود را بر پایه ورزش قرار داده است و برندینگ خود را با رویداد جهانی المپیک ریو کلید زده است. سهیل سیمره دبیر گروه بین الملل با همراهی رضوان گلستانه و هادی غریب با تکیه بر شرایط و جایگاه اقتصادی به بررسی این کشور پرداخته اند. همچنین مطالبی با آینده ای روشن تر برای ورزشکاران حرفه ای با برند سازی شخصی (سید مرتضی عظیم زاده) ، پرسنال برندینگ، چرا و چطور (شاهین شاکری)، زادگاه برند شخصی (حسین گنجی)، برندینگ سازمانی و نقش موثر نیروی انسانی (سعید شفیعا) ، برندسازی شهری (مهدی اکبری فامیله) نیز در این شماره منتشر شده است. داستان شهر این شماره را نیز بها الدین مرشدی با عنوان «نام پسر من چیست» نوشته است. ماهنامه یادآفرین ماهنامه تخصصی برندینگ در ایران است که با مدیر مسئولی محمدرضا رستمی، زیر نظر شورای سردبیری و حسین گنجی با عنوان دبیر تحریریه و با مخاطب قرار دادن مدیران شهری، گردشگری، توسعه ای و بازرگانی به صورت ویژه و عموم علاقه مندان به این حوزه نو ظهور منتشر شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: منتشر شد
ارسال نظر