صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
با حضور هیات ایرانی؛

کنفرانس جهانی اسکان بشر3 آغاز به کار کرد

مراسم افتتاحیه کنفرانس جهانی اسکان بشر 3 با سخنرانی بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل و با حضور هیات‌های ایرانی از شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی در شهر کیتو اکوادور برگزار شد.
کد خبر : 126767

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرنوشت، کنفرانس جهانی اسکان بشر 3 با حضور دبیر کل سازمان ملل، رئیس جمهور اکوادور، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، رئیس برنامه اسکان بشر سازمان ملل و تعدادی از وزرا و شهرداران از کشورهای مختلف جهان آغاز به کار کرد.


رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به نمایندگی از شهردار تهران و عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی نیز در راس هیاتی از جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس شرکت دارند.


در این اجلاس حدود 30 هزار نفر از کشورهای مختلف ثبت نام کرده‌اند و قرار است طی 6 روز، مباحث مختلف شهری در جلسات و نشست‌های متنوع مورد بررسی قرار گیرد.


بر این اساس در جریان کنفرانس اسکان بشر سوم 75 نشست مختلف برگزار خواهد شد و شهرداری تهران نیز مدیریت پنلی با عنوان حکمرانی شهری را برعهده خواهد داشت.


همچنین دانشجویان از کشورهای مختلف نیز با حضور در این اجلاس جهانی به دنبال آن هستند تا ضمن ارایه فعالیت‌های خود، اقدامات و برنامه‌های شهرهای مختلف جهان را مورد رصد و بررسی قرار دهند.


بر پایه این گزارش، فراگیری اجتماعی، عدالت، شهرهای قابل زیست، توسعه فضایی و کالبدی شهر، اقتصاد شهری و اکولوژی محیط زیست شهری از جمله محورهای اصلی کنفرانس جهانی هبیتات 3 به شمار می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر