صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۴

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز معرفی شد

طی حکمی از سوی دکتر علی رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، دکتر سید حسن هاشمی به عنوان معاون علوم پزشکی این دانشگاه تعیین و منصوب شد.
کد خبر : 12661

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر بهروز دانشیان معاون هماهنگی استان آذربایجان شرقی در جلسه معارفه معاون علوم پزشکی واحد تبریز از مدیران دانشگاه ها خواست تا فضا را برای سپردن مسئولیت های بزرگتر برای زنان فرهیخته نیز بازتر کنند.


دانشیان تاکید کرد: باید نقشه جامعی برای توسعه رشته های پزشکی و دانشکده پزشکی تدوین شود و رشته های تخصصی نیز افزایش یابد. واحد بین المللی نیز در شهر تبریز در حال تأسیس و راه اندازی است و در آینده نزدیک شاهد پذیرش دانشجو از کشورهای دیگر در تبریز خواهیم بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز هم گفت: دانشکده پزشکی واحد تبریز از سال64 تأسیس شده و دارای پتانسیل های بسیار بالایی است.








رضایی: علاوه بر دندانپزشکی با اخذ مجوز برای رشته های اتاق عمل و هوشبری و تجهیز و افتتاح بیمارستان امام سجاد(ع) گام های بلندی در حوزه پزشکی و ارائه خدمت به هموطنان برخواهیم داشت

رضایی با تقدیر از زحمات دکتر علیرضا منادی نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استان آذربایجان شرقی در اخذ مجوز برای راه اندازی و تأسیس واحد بین الملل در شهر تبریز و رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: علاوه بر دندانپزشکی با اخذ مجوز برای رشته های اتاق عمل و هوشبری و تجهیز و افتتاح بیمارستان امام سجاد(ع) گام های بلندی در حوزه پزشکی و ارائه خدمت به هموطنان برخواهیم داشت.


در ادامه دکتر فاطمه افشار رئیس دانشکده پزشکی واحد تبریز گفت: دانشکده پزشکی با دارا بودن 35 نفر متخصص، دارا بودن 25 دانشجوی نخبه در بین 900 دانشجوی پزشکی دارای پتانسل بالایی از نظر علمی است.


معاون جدید علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز هم گفت: کارکرد در حوزه پزشکی به منظور بالا بردن سطح کیفیت خدمات آموزشی، بهداشتی، پزشکی وخدمات درمانی نیازمند همدلی و همکاری است.


هاشمی از راه اندازی، تجهیز و افتتاح برخی بخش های بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: این بیمارستان با کیفیت بالا و به صورت سیستم شبکه ای اداره خواهد شد.


وی، عضو هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بوده، دارای فوق تخصص گوارش و کبد از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فلوشیپ E.R.C.PوE.U.S است و نزدیک به 20 مقاله فارسی و انگلیسی ارائه شده در کنفرانس های مختلف را در کارنامه علمی پژوهشی خود داراست.


معاون جدید علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز پیش از این ریاست بیمارستان های امام خمینی میانه، 29 بهمن تبریز و عالی نسب تبریز را برعهده داشته و نیز مدیر عامل وعضو هیأت مدیره بیمارستان میلاد تهران، عضو شورای پژوهش مرکز پژوهش های سازمان تأمین اجتماعی ،عضویت در کارگروه تدوین استاندارهای بیمارستانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وعضویت در شورای حاکمیت خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی برخی از سوابق اجرایی وی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر