صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵

فاز نهایی محوطه دانشگاه آزاد اسلامی صحنه کلید خورد

مراحل پایانی محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه به پایان می‌رسد.
کد خبر : 126032

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در سال 92 کلنگ پروژه محوطه سازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه به زمین خورد و با توجه به تقسیم بودجه سالیانه تاکنون ادامه پیدا کرده است. در مرحله نخست، تسطیع و خاکبرداری صورت گرفت و در فاز دوم جدول‌بندی و فضای سبز آن طراحی و پیاده‌سازی شد. اکنون در مرحله پایانی و فاز نهایی این پروژه خاکریزی، پی‌ریزی و آسفالت آن صورت خواهد گرفت که در این راستا امروز این مرحله نیز با واگذاری پروژه به پیمانکار مربوط آغاز شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه در این باره گفت: «این واحد با توجه به پتانسیل‌‌های موجود در زمینه‌های علمی فرهنگی و آموزشی و نیز امکانات ساخت و ساز آموزشی، مستعد رشد و توسعه‌ای پایدار است که باید بیش از پیش به این مهم توجه کنیم؛ واحد صحنه علاوه بر حفظ شاخصه‌های کمی در جذب دانشجو در قیاس با سنوات گذشته و با در نظر گرفتن اینکه امتیاز واحد هنوز واحد کوچک محسوب می‌شود، توانایی‌های یک واحد متوسط را در خود دارد در باب مثال می‌توان از تجهیزات کارگاهی، سالن ورزشی، حسینیه واحد، سلف سرویس و... را نام برد که همه اینها در فضایی مطلوب مهیای پذیرش دانشجویان در مقاطع مختلف دانشگاهی است.



کیومرث چراغی افزود: «به همین دلیل از سال 92 هیات رئیسه واحد را برآن داشت که گامی دیگر در مسیر توسعه ظرفیت‌های واحد بردارد و آن ساخت و اجرای محوطه و فضای سبز واحد بود که بحمدالله این روزها شاهد مراحل پایانی این طرح هستیم.»


وی ادامه داد: «این روزها با توجه به افت جمعیتی دانشجو در دانشگاه‌ها، این واحد علی‌رغم فشارهای مالی که به همین دلیل ایجاد شده، امید داریم که با اتکال به بیان و سیاست‌های اندیشمندانه رئیس دانشگاه درباره تکیه بر تولید ثروت از علم و نیز اقتصاد دانش‌بنیان بتوانیم در آینده و با در نظر گرفتن پتانسیل‌های علمی و منطقه‌ای شهرستان صحنه گام‌های موثری برداریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر