صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
معاون شهردار تهران:

توسعه ارتباطات مترادف با توسعه پایدار است

معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: ارتباطات و روابط عمومی در عصر جدید به عنوان عنصری ارزشمند و حیات‌بخش به پدیده‌ای در ابعاد کلان و رسالتی کلان‌تر و به نمادی اجتماعی تبدیل شده و برخی صاحب‌نظران، توسعه ارتباطات در هر جامعه را با توسعه پایدار آن جامعه مترادف می‌دانند.
کد خبر : 12528

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب افزود: واقعیت این است که هزاره سوم بدون ارتباطات بسط‌ یافته و علمی، قابل توصیف نیست و اصحاب روابط‌عمومی، معماران به حق جامعه جدید به شمار می‌آیند و شناسایی عصر نوین، بدون روابط عمومی‌ای که مشارکتی معنادار را بین سازمان و مخاطبان آن شکل می‌دهد، امکان‌پذیر نیست.


وی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید از این توانمندی برخوردار باشد که ساختار جدیدی تولید کند، اظهار کرد: شاید مهم‌ترین ویژگی روابط عمومی، عنصر آفرینش، خلاقیت و نوآوری است و بر این اساس، روابط عمومی نوین نباید به اصطلاح چسبندگی داشته باشد و ضمن اینکه وقایع روز را می‌بیند، باید بتواند از روزمرگی فاصله گرفته و دوردست‌ها را نیز نگاه کند.


تشکری هاشمی با بیان اینکه یک مدیریت ارتباطات، همزمان مدیری آینده‌نگر، استراتژیک، برنامه‌ریز، اجرایی و عملیاتی، تمام‌وقت، مردم‌مدار، مشارکت‌جو و حتی مدیر بحران و ریسک است، تصریح کرد: در جهان امروز به درستی عصر ارتباطات نام گرفته، مدیری موفق است که به اصطلاح مدیری ارتباطاتی باشد و این موفقیت با یک روابط عمومی اثربخش و کارآمد که به ویژگی‌های مذکور آراسته و مجهز باشد، حاصل می‌شود.


وی با اعلام اینکه زمان تفکرات محدود و جزء‌نگر در ارتباطات سپری شده است، اضافه کرد: این دوران، دوره شناخت محیط پیرامونی و انتقال دیدگاه‌های مدیران به فراسوی سازمان‌ها با اسم رمز سازمان شفاف است که روابط عمومی در این شفافیت، نقش اول را ایفا می‌کند.


معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران همچنین با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین رویکرد مدیریت شهری، اجرای کمپین «آسمان آبی‌ - زمین پاک» است، یادآور شد: این کمپین که در مجموعه حمل‌ونقل و ترافیک با محوریت «خط سفید» برگزار می‌شود، اصلاح و تغییر رفتارهای ترافیکی شهروندان را به عنوان مهم‌ترین هدف دستور کار دارد و این مهم با همدلی مردم و همزبانی خانواده بزرگ ارتباطات از اصحاب رسانه گرفته تا کارگزاران روابط عمومی، حاصل می‌شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: روابط عمومی
ارسال نظر