صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵

برانکو: به سید جلال افتخار می‌کنم/ به استادیوم نمی‌روم/ کره‌ای‌ها از ایرانی‌ها ترسیده‌اند و پرت‌وپلا می‌گویند

سرمربی پرسپولیس گفت: همه تیم‌ها به جز ما کمی افول کردند مثل ژاپن، کره و عربستان به همین دلیل خیلی خوشبین هستیم که در این بازی تیم ملی به برتری برسد.
کد خبر : 124706

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،‌برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: «همانطور که می بینید تمرینات ما برای عموم باز است. امروز هم دو جلسه تمرین داشتیم و از تمرینات راضی بودیم.»


او درباره بازی ایران و کره گفت: «همه دلم مان می‌خواهد تیم ملی در این بازی به برتری برسد. همه تیم‌ها به جز ما کمی افول کردند مثل ژاپن، کره و عربستان به همین دلیل خیلی خوشبین هستیم که در این بازی تیم ملی به برتری برسد.»


سرمربی پرسپولیس درباره بازی معروف ایران و کره با سرمربیگری او که 4بر3 به پایان رسید اظهار داشت: «نمی خواهم به سال های قبل برگردم و نسل ها را مقایسه کنم اما واقعیت این است که آن زمان بهترین نسل تاریخ فوتبال کره وجود داشت. آنها آن موقع رسما چهارمین تیم دنیا بودند و یکی از بهترین بازی های تاریخ قاره آسیا همان دیدار بود. واقعا مسابقه فوق العاده ای بود و تیم چهارم دنیا را بردیم. ما آن زمان در رنکینگ فیفا تیم پانزدهم بودیم.»


وی درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس در بازی تیم ملی با ازبکستان بیان داشت: «نمی‌خواهم تک تک نظر بدهم چون نمی دانم سرمربی از آنها چه می‌خواسته است اما افتخار می‌کنم که تنها گلزن بازی ازبکستان،سیدجلال حسینی از تیم پرسپولیس بود.»


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بیشترین تعداد بازیکنان تیم ملی از پرسپولیس بودند، افزود: «این موضوع زیاد مهم نیست. مهم این است که بازیکنان لیگ ایران، در این بازی برتری خود را نشان دادند. احسان حاج‌صفی یا تیموریان که وارد بازی شدند، آنها هم بار بازی را به دوش کشیدند و این نشان دهنده آن است که لیگ چقدر مهم است و چقدر باید به لیگ اهمیت دهیم اما امیدوارم که حرف‌های مرا دوباره برعکس منتقل نکنید، چون دفعه قبل حرف‌هایم طور دیگری منعکس شد. من گفتم مربیان خارجی زیادی به ایران آمدند و کروات‌ها بیشترین تأثیر را داشتند، اما این‌طور برداشت شد که من گفتم مربیان ایرانی بودند، ولی مربیان کروات تأثیرگذار بودند که منظور من این نبود.»


وی ضمن تأکید بر اینکه بازیکنان ملی‌پوش باید به تمرین بیایند و شرایط آنها را ببینم، خاطرنشان کرد: «این موضوع بعد از بازی با کره جنوبی مشخص می‌شود. شاید خسته باشند اما اگر پس فردا مقابل کره جنوبی بازی کنند، چهار روز برای بازی ما با نفت تهران فرصت دارند. امیدوارم خوب تمرین کرده باشند و شرایط خوبی داشته باشند. من برای دیدن بازی با کره جنوبی به استادیوم نمی‌روم و از طریق تلویزیون بازی را می‌بینم.»


برانکو در مورد ادعای کره‌ای ها مبنی بر اینکه تهران شهر قشنگی نیست و از حضور در کشور ما احساس خوبی ندارند، تأکید کرد: «آنها بازیکن هستند و همه جور حرفی به زبان می‌آورند و پرت و پلا می‌گویند. من هم در خیابان یک مانع دیدم کنار جاده که متوجه شدم در حال تعمیر جاده هستند. ظاهراً کسی که این حرف را زده، در یک گهواره طلایی به دنیا آمده است. فقط به همین علت نمی‌تواند از ایران خوشش بیاید. این حرف‌ها نشان می‌دهد کره‌ای‌ها ترسیده‌اند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر