صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
در گفت‌و‌گو با آنا؛

رضا یزدانی: وضعیت پایم هر روز وخیم‌تر می‌شود/ منتظر نظر فدراسیون هستم اما جواب نمی‌دهند/ هزینه درمانم 10 هزار دلار است

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در مورد وضعیت جراحی اش گفت: من با فدراسیون صحبت کردم و قرار است آنها به من خبر بدهند که در ایران یا در آلمان جراحی شوم اما هنوز خبری به من نداده‌اند.
کد خبر : 124224

رضا یزدانی‌ کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش بعد از مصدومیت گفت: «‌متاسفانه وضعیت جسمانی خوبی ندارم، مصدومیت من مدتهاست اتفاق افتاده و با همه سختی هایی که داشتم تمرین کردم تا به المپیک برسم اما شرایط پای من هم‌اکنون بسیار سخت شده است به طوری که موقع راه رفتن پایم یاری نمی کند و لنگان لنگان راه می روم.»


وی افزود: «‌باتوجه به شدت آسیب دیدگی‌ام قرار است به زودی تحت‌عمل جراحی قرار بگیرم اما هنوز مشخص نیست که این عمل در ایران یا در آلمان انجام می شود. باتوجه به اینکه از دورانی که مصدوم شدم مدت زمان زیادی می گذرد عمل بسیار سختی پیش رو دارم.»


کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به اینکه گفته می شود باتوجه به اینکه در اردو نبوده و این اتفاق برای او افتاده است، فدراسیون هزینه ای نمی دهد، عنوان کرد: «آسیب دیدگی من زمانی اتفاق افتاد که من در مرخصی بودم اما من عضو تیم ملی بودم و برای این تیم فعالیت می کردم بنابراین فکر نمی کنم که من را در این موضوع کمک نکنند. من با فدراسیون هم صحبت کردم و قرار است به من خبر بدهند که در آلمان یا در ایران عمل کنم البته متاسفانه چند وقتی است که این موضوع کمی فراموش شده و به امروز و فردا کشیده شده است.»


وی با بیان اینکه تنها منتظر نظر فدراسیون است، گفت: «‌جواب نهایی را باید فدراسیون به من بدهد. برای من هم‌اکنون مهم این است که تکلیفم مشخص شود و اگر باید خودم هزینه را پرداخت کنم هم به من بگویند. من تحقیق کردم اگر قرار باشد در آلمان تحت عمل جراحی قرار بگیرم هزینه اش بین 5 تا 10 هزار دلار است اما باید دو ماه در آن کشور تحت درمان باشم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر