صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵

نماینده مجلس: دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت نیازمند حمایت و تقویت است

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بررسی و رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت را خواستار شد.
کد خبر : 124124

به گزارش خبرنگار آنا، عدل هاشمی‌پور که در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی سخن می‌گفت، لغو مجوز 9 رشته تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت را باعث ایجاد مشکل در روند فعالیت‌های این واحد دانشگاهی دانست و خواهان حمایت و تقویت دانشگاه آزاد دهدشت شد.


هاشمی‌پور در نشست شورای اداری شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت این واحد دانشگاهی را بهترین و مناسب‌ترین مکان برای برگزاری اجتماعات بزرگ و رسمی شهرستان‌های غرب و شمال غربی استان عنوان کرد.


وی گفت: «در چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده مکانی چون دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت وجود ندارد.»


رئیس مجلس شورای اسلامی هم که به منظور شرکت در کنگره سرداران ایران و 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و آشنایی با مسائل و مشکلات شهرستانهای غربی و شمال غربی استان کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج و دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه و بزرگترین شهر منطقه سفر کرده بود، این سفر را فرصتی برای شناخت مشکلات منطقه دانست.


وی با توجه به مشکلات و محرومیت‌های منطقه گفت: «با مشکلات این منطقه آشنا شدم، وظیفه من این است در جلسه ای با حضور مسئولان وزاتخانه‌ها و مسئولانی که بتوانند تحرک ایجاد کنند، رفع مشکلات را پیگیری کنم.»


لاریجانی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس را نماینده ای فعال و پیگیر دانست.


عدل هاشمی پور نماینده شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسون انرژی و رئیس کمیته نفت و گاز این کمیسیون است.


انتهای پیام/

ارسال نظر