صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهردار منطقه 7 خبرداد:

اعطای تسهیلات تشویقی به پرداخت کنندگان عوارض معوقه

شهردار منطقه 7 از اعطای تسهیلات تشویقی به پرداخت کنندگان عوارض معوقه در این منطقه خبر داد و گفت: شهروندان مدت محدودی فرصت بهره مندی از تسهیلات تشویقی پرداخت جرایم دیرکرد عوارض نوسازی و چک‌های برگشتی را دارند.
کد خبر : 123798

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: چنانچه بدهکاران عوارض نوسازی بدهی معوقه سال‌های گذشته خود را به طور یک‌جا پرداخت نکنند، نسبت به اعطای مزایا و تسهیلات تشویقی به میزان حداکثر 70 درصد جرائم دیرکرد به آنان اقدام می‌شود.


وی در خصوص زمان و نحوه اعطای این تسهیلات، عنوان کرد: تمامی شهروندانی که دارای چک‌های برگشتی نزد شهرداری هستند تا پایان آذرماه فرصت بهره مندی از تسهیلات را دارند و ذینفعان می‌توانند با مراجعه به اداره درآمد و دفاتر خدمات الکترونیک شهر، نسبت به پرداخت بدهی و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.


شهردار منطقه 7 یادآور شد: این طرح شامل شهروندانی است که تا پایان سال 1394 نسبت به پرداخت عوارض اقدام نکرده‌اند که با استفاده از این تسهیلات، امکان بهره مندی از 50تا 70 درصد تسهیلات جرائم دیرکرد عوارض نوسازی فراهم شده است.


وی با اشاره به اینکه این تسهیلات فقط برای شهروندانی است که تا تاریخ 30 آذر ماه عوارض امسال خود را پرداخت کنند، عنوان کرد: مالکان یا شهروندانی که دارای چک‌های برگشتی تا پایان سال 94 نزد شهرداری هستند، از تسهیلات تشویقی به میزان 20 تا 80 درصد خسارت تاخیر بهره مند می‌شوند.



انتهای پیام/

ارسال نظر