صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای بیش از ۲۷۰ برنامه سلامت محور در منطقه ۶ تهران

شهرداری منطقه ۶ از یکم تا هفتم اردیبهشت، از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه با برپایی ۳۰ غرفه و اجرای ۲۷۰ عنوان برنامه دهکده سلامت را در پارک لاله برپا می‌کند.
کد خبر : 12375

به گزارش گروه اجتماعی آنا، عظیم بابائی با اشاره به اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی سلامت محور در دهکده سلامت پارک لاله گفت: ویژه برنامه‌های هفته سلامت در قالب کارگاه‌های آموزشی، تور، بازدید، مسابقه، جشن و همایش و ارائه خدمات حمایتی واجتماعی به مدت یک هفته در پارک لاله برگزار می‌شود.


شهردار منطقه ۶ افزود: در اولین روز هفته سلامت در یکم اردیبهشت، زنگ سلامت با حضور شهردار منطقه و هیئت همراه در دبستان شهید پندی واقع در محله امیرآباد (ناحیه ۴) نواخته می‌شود. همزمان، زنگ سلامت در دیگر نواحی توسط شهرداران نواحی و مدیران اجتماعی به صدا در می‌آید.


وی یادآور شد: روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه نیز همایش سلامت با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع از قبیل اجرای موسیقی سنتی، اجرای گروه سرود کانون سالمندان منطقه، مسابقه، سخنرانی و... برگزار می‌شود.


همچنین در این همایش جشنواره بزرگ غذای سالم، با موضوع غذای بیماران دیابتی، بیماران قلبی و عروقی، غذاهای رژیمی، غذای کودکان، صبحانه سالم، دسر و شیرینی و نوشیدنی‌های سالم توسط نواحی شش‌گانه برگزار خواهد شد.


مسابقه آشپزی با حضور اعضاء کانون جوانان و سالمندان منطقه، روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه ازساعت ۱۱ الی ۱۳ در سرای محله جهاد برگزار می‌شود.


بابائی افزود: ایستگاه‌های ویژه سلامت در پایانه بیهقی، تره بار جلال آل احمد، تره بار توانیر، مسیر نماز جمعه تهران، مترو هفت تیر و پارک اسدآبادی نیز برپا خواهد شد.


شهردار منطقه ۶ یادآور شد: عیادت از جانبازان بیمارستان ساسان و مراکز درمانی، جشن آدینه سلامت (پیاده روی نمادین) در بوستان جنگلی یاس (جمعه چهارم اردیبهشت)، دیدار با پدر و مادر شهداء، تقدیر از فعالان و منتخبین عرصه سلامت، بازدید از رسانه‌ها، تهیه و توزیع اقلام آموزشی، برگزاری نمایشگاه یک سبد سلامتی و... از برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت است.


انتهای پیام/

برچسب ها: هفته سلامت
ارسال نظر