صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

دیدار سفیران کشورهای عربی با شیخ احمد برای حل بحران یمن

دبیرکل شورای همکاری خلیج‌فارس شب گذشته (سه‌شنبه) در دفترش در ریاض با فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به یمن دیدار و آخرین تحولات داخلی یمن را بررسی کرد.
کد خبر : 123563

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از روزنامه عکاظ چاپ عربستان، عبداللطیف بن راشد زیانی در دیدار با اسماعیل ولد شیخ احمد درباره آخرین تحولات یمن و تلاش‌های سازمان ملل متحد برای تکمیل مذاکرات صلح یمن، مطابقت آن با طرح کشورهای عربی و خروجی‌های کنفرانس ملی یمن و قطعنامه 2216 شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت‌وگو کرد.


از سوی دیگر سفیران 18 کشور عضو گروه «اقدام خلیج (فارس)» که با هدف بررسی راه‌حل‌های بحران یمن تشکیل شده است، در دفتر دبیرکل شورای همکاری خلیج‌فارس با شیخ احمد دیدار و گفت‌وگو کردند.


شیخ احمد در آغاز این دیدار از حمایت‌های گسترده شورای همکاری و کشورهای حوزه خلیج‌فارس و همچنین کشورهای عضو گروه «اقدام خلیج (فارس)» برای حل بحران یمن قدردانی کرد و خواستار ادامه این حمایت‌ها و پشتیبانی از اقدامات سازمان ملل متحد برای دستیابی به راه‌حل سیاسی بحران یمن شد.


فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به یمن در این دیدار سفیران گروه «اقدام خلیج (فارس)» را در جریان آخرین تحولات یمن و نتیجه مشاوره‌هایش در نیویورک و در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد قرار داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر